رشد جمعیت نیازمند فرهنگ سازی است


ساعت: 22:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889704

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فرهنگ سازی انجام شده در دهه های اخیر در شرایط کاهش جمعیت گفت: امروزه رشد جمعیت نیز نیازمند فرهنگ سازی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی در نشست دبیرخانه معلمان سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به آمار ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در خصوص سقط جنین در استان اظهار داشت: بر اساس آنچه انجام شد. از طریق میدان و در جامعه اطراف همانطور که دیدیم، اکثر سقط جنین ها با تجویز پزشکان انجام می شود.


وی تاکید کرد: به نظر می رسد آمار ارائه شده درباره سقط جنین در یزد واقعی نیست و نیاز به جمع آوری اطلاعات بیشتر و دقیق تری وجود دارد و باید بررسی شود که واقعا روزانه چند سقط در یزد انجام می شود.


زارع کمالی همچنین بیان کرد: هزینه درمان ناباروری یکی از دغدغه های نیروهای بسیجی بود که خوشبختانه چند سال پیش تمامی نیروهای بسیجی تحت پوشش بودند و تا سه بار می توانند از روش های درمانی به صورت رایگان استفاده کنند.


فرمانده سپاه الغدیر یزد فرهنگ سازی را موضوعی بسیار مهم در زمینه افزایش جمعیت دانست و گفت: دو دهه پیش فرهنگ سازی در زمینه کودکان کمتر و کاهش جمعیت به قدری موثر انجام شد که ایران رتبه نخست را به خود اختصاص داد. خاورمیانه در حال کاهش جمعیت


وی بیان کرد: فرهنگ سازی در حوزه افزایش جمعیت و تولید نسل ضروری است و این اقدام باید توسط افراد تاثیرگذار جامعه آغاز شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید