رشد 120 درصدی اشتغال در شرکت شهرک های خراسان جنوبی

ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806817

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی خبر داد؛

عابدینی گفت: رشد اشتغال امسال در شرکت شهرستان های خراسان جنوبی نسبت به سال قبل در این مدت 120 درصد و سرمایه گذاری ها بالای 11 برابر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، عابدینی معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری گفت: 23 شهر و ناحیه صنعتی مصوب در خراسان جنوبی داریم که به دلیل زیرساخت ها زمینه اشتغال 18 شهر و ناحیه صنعتی را فراهم کرده است. .

وی افزود: 717 طرح صنعتی در خراسان جنوبی راه اندازی، 364 واحد صنعتی به بهره برداری رسیده و بیش از 70 درصد واحدهای خراسان جنوبی در نواحی صنعتی هستند.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی گفت: در این تعداد طرح صنعتی 940 میلیارد تن فولاد سرمایه گذاری شده و 5 هزار و 700 نفر استخدام شده اند.

عابدینی گفت: 28 درصد از این طرح های صنعتی در صنایع غذایی و بهداشتی، 22 درصد در صنایع معدنی، 11 درصد در صنایع فلزی، 22 درصد در صنایع شیمیایی، 5 درصد در صنایع خمیر، 2 درصد در نساجی است. صنعت، 2 درصد در برق و الکترونیک و 8 درصد لجستیک است.

وی با بیان اینکه 350 پروژه صنعتی در دست ساخت داریم گفت: بهره برداری از این پروژه ها برای 6 هزار نفر اشتغالزایی پیش بینی می شود و 2 هزار میلیارد تن فولاد در این راستا سرمایه گذاری شده است.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی گفت: 17 درصد از این تعداد نصب ماشین آلات است که طی 6 ماه تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد.

عابدینی گفت: این طرح ها زمینه اشتغال 700 نفر را فراهم کرده و 90 میلیارد تن سرمایه گذاری انجام شده است.

وی افزود: 6 درصد بلوک ها در مرحله تکمیل تولید و ساختمان های جانبی، 10 درصد اسکلت، 5 درصد اسکلت، 14 درصد دیوارها و برای 48 درصد اقدام خاصی انجام نشده است.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی گفت: یکی از برنامه های این واحد این است که از آنجایی که ایجاد زیرساخت ها هزینه های زیادی ایجاد می کند، واحدهایی که پیشرفت چندانی ندارند، در صورت امکان بلوک، کل مسیر ایجاد شود. ، در غیر این صورت زمین تخلیه و سرمایه گذاری می شود.

عابدینی بیان کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 33 قرارداد جدید منعقد و 54 هکتار زمین برای اجرای این طرح ها پیش بینی شده که با سرمایه گذاری 840 میلیارد تنی برای 900 نفر زمینه اشتغال ایجاد می شود.

وی با اشاره به افزایش 30 درصدی سرمایه گذاری نسبت به سال گذشته گفت: 13 واحد صنعتی به بهره برداری رسید که زمینه اشتغال 330 نفر و سرمایه گذاری 350 میلیارد تن را فراهم کرد.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته در همین مدت 9 واحد با اشتغالزایی 150 نفر و سرمایه گذاری 30 میلیارد تنی به بهره برداری رسید.

عابدینی گفت: رشد اشتغال امسال تاکنون در شرکت روستاهای خراسان جنوبی نسبت به سال قبل در این مدت 120 درصد و سرمایه گذاری ها نیز بالای 11 برابر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید