رصد در مرز پیاده روی اربعین امسال با پهپاد


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855406

طی مراسمی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی، ستاد مرکزی راهداری ستاد اربعین حسینی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین حسینی از خدمات و اقدامات انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تقدیر کرد. ج ارائه امکانات و تجهیزات لازم برای مرزهای چهارگانه در اختیار نمازگزاران اربعین حسینی، گفت: با تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر برگزاری بهتر و مطلوب تر مراسم اربعین حسینی در سال جاری، کمیته حمل و نقل و سوخت. اربعین حسینی از ۲ ماه پیش کارگاه های آموزشی و هماهنگی با سازمان ها و شرکت های تابعه برگزار کرد.

وی افزود: در این راستا تشکیل ستاد مرکزی در ستاد سازمان ها و پایگاه های عملیاتی در پایانه های مرزی تصویب شد و امروز شاهد افتتاح ستاد مرکزی کمیسیون حمل و نقل جاده ای هستیم.

افندی زاده با بیان اینکه نظر دولت و وزارت راه و شهرسازی برای برگزاری مراسم اربعین معتبر است، تاکید کرد: با توجه به اینکه بیشتر حمل و نقل توسط ناوگان جاده ای انجام می شود، ستاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای باید همکاری و همکاری داشته باشد. پشتیبانی ناوگان استفاده از سایر سازمان ها و ارگان ها برای تامین ناوگان مورد نیاز به ویژه در شرایط اوج تردد زائران.

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی به کارکنان، هموطنان و کارکنان حوزه حمل و نقل جاده ای نسبت به اقدامات و فعالیت های انجام شده تاکید کرد.
گزارش کلیه پروژه های انجام شده نیاز به مستندسازی و تهیه و انتشار به صورت تصویری و گرافیکی دارد.


آماده سازی زیرساخت های لازم برای افزایش عبادات

داریوش امانی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه این مراسم با بیان اینکه از تمام توان و ظرفیت حوزه حمل و نقل جاده ای برای تردد فرخنده نمازگزاران اربعین حسینی امسال استفاده می شود، افزود: دارای خوبی است. تجربه سال های گذشته و با شناسایی مشکلات و چالش های سال گذشته برای رفع این مشکلات و تامین امکانات و تجهیزات لازم در پایانه های مرزی از جمله عملیات راهداری و رفع نقاط حادثه خیز، افزایش تردد در پایانه های مرزی، سامانه های پهپادی و دوربین های نظارتی می باشد. نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی تردد زائران خارجی از مرزهای شرقی کشور، بهسازی و تکمیل فعالیت های عمرانی در پایانه های مرزی، محوطه سازی و سایر امکانات لازم انجام شده است.

امانی خاطرنشان کرد: در پایانه های مرزی باید مدیر عملیاتی و میدانی از سوی ستاد اربعین حسینی تعیین و هماهنگی های لازم با مدیران سایر سازمان ها و ارگان های حاضر در مرزها به نحو مطلوب انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید