رضایت مردم بهترین مهر قبولی بر فعالیت شهردار است

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: قطعا بهترین مهر قبولی بر فعالیت شهرداری رضایت مردم است که امید است شهردار ایلام با خدمت رسانی مطلوب بتواند رضایت مردم را جلب کند.


به گزارش

خبرگزاری موج

ایلام

، سعید هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام در مراسم معارفه شهردار ایلام با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: حوادث غزه و ایستادگی مردم الگویی از قدرت بسیج است و قطعا نظام پوشالی صهیونیست‌ها نابود خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج، تجاوز وحشیانه اسراییل به غزه را محکوم کرد.

هژبری با تقدیر از مسئولان، موکب داران ، شهرداری ها و… به جهت برگزاری مطلوب کنگره اربعین گفت: کسب رتبه اول در برگزاری کنگره اربعین طی سال گذشته نشان دهنده تلاش مردم و مسئولان جهت برگزاری مناسب این کنگره بزرگ است.

هژبری با بیان اینکه به برکت اربعین توسعه در استان ایلام آغاز شده اضافه کرد: اربعین به ما آموخت بر اساس محور همدلی در کنار هم پیروز خواهیم بود.

 وی با بیان اینکه در سال جاری از اعتبارات اربعین ۳۰۹ میلیارد تومان به شهرداری‌ها اختصاص یافته افزود: ۱۲۰ میلیارد تومان از این میزان اعتبار مربوط به شهرداری ایلام است.

هژبری در ادامه به اختصاص ۶۳۶ میلیارد تومان اعتبار اربعین در سال جاری اشاره کرد و گفت: ۲۶ دستگاه کامیون حمل زباله در اربعین در اختیار ۲۶ شهرداری استان قرار گرفت.

معاون عمرانی استانداردایلام در ادامه اظهار داشت: پس از یک سال فراز و فرود خوشبختانه شهردار ایلام تعیین تکلیف شد و قطعا رسالت سنگینی بر دوش وی قرار میگیرد.

هژبری با بیان اینکه ۲۸ وظیفه طبق قانون بر عهده شهرداری است گفت: شهرداری ها زیر ذره بین مردم هستند و باید تلاش شود رضایت مردم جلب گردد.

این مسئول با اشاره به اینکه باید تلاش شود در حوزه های مختلف از قبیل ساخت و ساز، سرانه فضای سبز و… به نحو مطلوب اقدام شود گفت: ضروری است اعضای شورای شهر، مسئولین ارشد و مردم شهر ایلام جهت توسعه و بهود وضعیت شهری تلاش کنند.

هژبری در پایان گفت: قطعا بهترین مهر قبولی بر فعالیت شهردار رضایت مردم است که امید است شهردار ایلام با خدمات دهی مناسب بتواند رضایت مردم را جلب کند.

در پایان این مراسم افشین مظفری به عنوان شهردار ایلام معارفه شد.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید