رفع تبعیض یکی از مسائل مهم برای سفرهای روستایی / کاهش فروش مواد اولیه است

زمان: 19:11
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776179

وزیر جهاد کشاورزی گفت: رفع تبعیض و توسعه دیدگاه عدالت محور از موضوعات مهم سفرهای استانی دولت سیزدهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد ساداتی نژاد شامگاه پنجشنبه در دومین روز سفر خود به استان فارس در شورای شهر زرین دشت گفت: امیدوارم نتیجه این سفر مشکلات این منطقه از ایران اسلامی را حل کند.

نماینده ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه آب آشامیدنی سالم یک ضرورت برای همه مردم و اقشار مختلف جامعه است و مسئله بسیار مهمی است ، افزود: این موضوع و نگرانی کلی از مسیرهای حمل و نقل شهر به رئیس جمهور و استان. برای آن

وی با بیان اینکه موضوع تکمیل کانال های سد خسویه در حوزه کشاورزی این است که: این سفر اعتباراتی را برای اجرای این پروژه تامین می کند و امیدواریم این یکی از مصوبات سفر در این قسمت باشد.

وی همچنین به موضوع تعویق وام به کشاورزان توجه کرد و گفت: از مدیرعامل بانک می خواهم که به طور خاص بر اجرای این برنامه نظارت داشته باشد و گزارش های لازم را ارائه دهد ؛ ما باید این کار را به عنوان یکی از مزایای سفر در این منطقه انجام دهیم.

به گفته وی؛ با توجه به خشکسالی های مکرر ، توسعه مجموعه گلخانه ای یکی از موارد ضروری است ، بنابراین این منطقه باید دنبال شود.

این مقام ارشد وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اجرای آتی طرح تامین دام به عشایر و دهقانان و تشکیل سازوکار قانونی آن ، گفت: درصد حمایت از کشاورزان ما آغاز می شود.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در زمینه صنایع تبدیلی کمبود داریم ، گفت: از سرمایه گذاران می خواهم در این بخش سرمایه گذاری کنند ، زیرا می تواند از صادرات محصولات خام جلوگیری کرده و ارزش افزوده ایجاد کند.

ساداتی نژاد همچنین به موضوع پروژه های آبیاری تحت فشار اشاره کرد و افزود: هزینه اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار افزایش یافته است؛ در ایستگاه های پمپاژ ثانویه مشکلات حل شده و دستورالعمل های لازم صادر می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید