رفع تحریم ها هدف اصلی مذاکرات/ تیم مذاکره کننده ایران از اقتدار و منطق بالایی برخوردار است

ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790552

اسماعیلی هدف اصلی مذاکرات رفع تحریم ها را عزت و اقتدار دانست و گفت: تیم مذاکره کننده ایران از اقتدار و منطق بالایی برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی اسماعیلی در گفت و گو با سفیرافلاک اظهار داشت: تیم مذاکره کننده در دولت جدید بر اساس منافع ملت ایران و شاخص های در نظر گرفته شده در مذاکرات و با توجه به توان، اقتدار، عزت و ظرفیت کار خود را آغاز کرد. تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با دست پر در مذاکرات حضور دارد.

وی افزود: طرف مقابل دشمن است و هرگز نمی توان به دشمن اعتماد کرد. در این میان عده ای که وابستگی شدید به غرب دارند و غرب را دوست خود می دانند در صدد تخریب جریان هستند اما تیم مذاکره کننده در این دولت بدون توجه به حاشیه ها به صورت برنامه ریزی شده به سمت اهداف پیش می رود.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: هدف اصلی در این مذاکرات رفع تحریم ها است اما طرف مقابل تلاش می کند از هر فرصتی به نفع خود استفاده کند. البته کشورهایی هستند که در خاک آمریکا بازی می کنند، اما وقتی انزوا و انفعال آمریکا را می بینند، قطعا نظر می دهند، این تغییر می کند.

اسماعیلی گفت: در بحبوحه مذاکرات، آمریکا همچنان به دنبال تحریم‌های جدید است که زشت نشان می‌دهد و هدفش تضعیف قدرت ماست، در حالی که لغو تحریم‌ها ضربه می‌زند. به برکت توانمندی های این کشور و تلاش فرزندان ایران می توان مشکلات را حل کرد.

وی گفت: مذاکرات با منطق ادامه دارد و ایران ثابت کرده است که نگاهی به غرب ندارد و با تکیه بر توان و توان درونی خود می تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید