رفع مفاسد اقتصادی نوعی انقلاب است/ تصویب قطعنامه در شورای حکام علیه ایران مبنای سیاسی دارد.


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854879

امام جمعه موقت اردبیل با بیان اینکه رفع مفاسد اقتصادی نوعی انقلاب است، به مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت: سال هاست که مذاکرات ادامه دارد و همه امکانات و دوربین ها نصب شده است تا مراکز حسن نیت مورد نظر فراهم شود. اجازه بدهید حاضر شوند، اما در مورد ایران به شورای حکام قطعنامه می‌دهند و می‌پذیرند، پس باید در مقابل دشمنانمان محکم بایستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ماامام جمعه موقت اردبیل با بیان اینکه رفع مفاسد اقتصادی نوعی انقلاب است، به مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت: سال هاست که مذاکرات در حال انجام است و همه امکانات و دوربین ها نصب شده است تا مراکز مورد نظر برای حسن فراهم شود. نیت نشان می دهند، اما قطعنامه ای در مورد ایران به شورای حکام ارسال و تصویب می کنند، بنابراین ما باید در مقابل دشمنان خود محکم بایستیم.


69334e3d 637b 4cda 9aee 83ff8273006e خبر خاکستری

آیت الله علی فروگی امام جمعه موقت اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه با تاکید بر رعایت تقوا گفت: اهل بیت انسان را به مقام معرفت خدا نزد خدا می رساند. درک معارفی که از اهل بیت به ما رسیده ساعت ها زمان می برد.

وی همچنین با گرامیداشت ولادت امام رضا(ع) به بیان داستان های مختلفی از کرامت این امام زمان(عج) پرداخت و خاطرنشان کرد: شناخت جایگاه و شخصیت امام رضا(ع) شخصیت ما را دگرگون می کند، هرکس وارد این پورتال شود دید ویژه ای به او می رسد. و صفا و صفای روح انسان خود را می یابد انسان کامل بالاترین جلوه انسان است.

آیت الله فروگی افزود: در روایات آمده است که هرکس با عرفان و معرفت به حرم امام رضا (ع) رفت، خداوند هفتاد شهیدی را که در رکاب پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) از دنیا رفتند، پاداش می دهد. .

امام جمعه موقت اردبیل گفت: فلسفه هستی این است که انسان خود و انسان کامل و معصوم را بشناسد. انسان فطرتاً می خواهد همه چیز را بداند و همه انبیا آمده اند تا انسان بتواند به خواسته های طبیعی خود پاسخ مناسبی بدهد.

وی ادامه داد: تنوع تبلیغات گسترده و متنوع باعث می شود مردم در این قالب زندگی کنند و عارف روزگار بودن باعث می شود از این قالب ها خارج شوند. و در اعمالشان خیانت است. کلام امیرالمومنین در این زمینه این حکم است که باید هوشیار و بیدار باشیم، ما را مؤمن می دانند و این حکم سیاست ماست.

آیت الله فروگی گفت: سال ها است که مذاکرات ادامه دارد و همه امکانات و دوربین ها نصب شده تا مراکز را با حسن نیت نشان دهند، اما تسلیم شدند و به اسرائیل سفر کردند و در شورای حکام مصوبه ای اتخاذ کردند. تایید. ما باید به شدت با این سخنان وزیر امور خارجه کشورمان مخالفت کنیم که گفت: «ما سانتریفیوژها را هم افزایش می‌دهیم و سانتریفیوژهای مدرن‌تر نصب می‌کنیم و دوربین‌هایی را که بالاتر از وظایف ماست و نصب کرده‌ایم جمع می‌کنیم.» قابل تقدیر بود. به دشمن باید فرصت داد و نباید فرصت داد.

وی با اشاره به جراحی اقتصادی دولت و با تاکید بر اینکه چندین سال است که مقام معظم رهبری در شعارهای سال به مسائل اقتصادی و رونق تولید اشاره کرده اند، گفت: فساد در اقتصاد باید دور هم جمع شود و این اقدام انقلابی است. وی ادامه داد: اگر قرار است این انقلاب اتفاق بیفتد، مردم باید اثر این انقلاب را در آسایش معیشت خود ببینند، همه کشورهای منطقه از ارز 4200 ایران استفاده کرده اند و زمانی گفته اند که ایران ماکارونی خوب تولید می کند، همه استقبال می کنند، امید ما این است که هم رونق تولید که آرزوی ولی فقیه است و هم فساد در جامعه رخ می دهد که از نور چشم برای ارز 4200 استفاده شود.

وی در پایان گفت: اما مردم باید آثار و تغییرات را در زندگی خود ببینند و مردم احساس راحتی کنند و خدای نکرده ناراضی باشند. حضور مردم رکن انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: باید آن را حفظ کنیم و صحنه را رها نکنیم و به مردم نشان دهیم که با فساد مبارزه کرده ایم و تولید را افزایش داده ایم. دولت مردم باید بداند و تصمیم بگیرد که مردم راحت زندگی کنند تا دچار بحران معیشتی نشوند که دولت باید برای آن برنامه داشته باشد.

a7447140 b0e7 4f9a b9a9 129a944fc022 خبر خاکستری


اصلاندوز دارم: تصویب قطعنامه در شورای حکام علیه ایران مبنای سیاسی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفرزاده امام جمعه اصلاندوز با گرامیداشت سالروز میلاد امام رضا (ع) گفت: در آخرین روزهای دهه کرامت هستیم، دهه ای که حضور دو نعمت بزرگ را برای ایرانیان یادآوری می کند. امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه(س) را به ما عطا فرمودند.

وی محبت به اهل بیت را یکی از ویژگی های اصلی مؤمنان و مؤمنان واقعی دانست و گفت: ما داستان هایی داریم که اساس اسلام محبت و علاقه به اهل بیت(ع) است، پس باید فرصت کامل فراهم شود. حضور حضرت معصومه (س) در دهه کرامت «و قدر امام رضا (ع) را بدانیم و سعی کنیم با توسل به این بزرگواران در راه رسیدن به محبت اهل بیت گام برداریم.

خطیب جمعه اصلاندوز با تاکید بر اینکه گفتمان ائمه یک مکتب الهی است، گفت: روند برنامه های فرهنگی در دهه کرامت در صورتی مطلوب خواهد بود که به نهادینه شدن فرهنگ کرامت در جامعه منجر شود، لذا از شهرستان درخواست دارم. مسئولان فرهنگی به این سوال توجه کنند.»

حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به مصوبه شورای حکام علیه ایران، گفت: حد مجاز در برجام، مشخص است که کشور ما در مجموع این ادعا را منصفانه ندانسته است.

وی گفت: در ابتدا باید به این نکته توجه داشت که ریشه این همه شیطنت های موهوم و بی اساس، اطلاعات نادرست رژیم غاصب صهیونیستی است و مبنایی کاملا سیاسی دارد.

امام اصلاندوز گفت: این قطعنامه اولین مخالفت با ایران نیست و قطعا آخرین هم نخواهد بود و چنین اقداماتی در آستانه مذاکرات تاثیری بر اقتدار ایران اسلامی نخواهد داشت و البته پاسخ های مناسبی نیز خواهد داشت. اما آنچه واضح است، بینش ماست. «در درون است و توانایی‌های درونی را تقویت می‌کند و ما از چنین کارهایی شوکه نمی‌شویم.

0901355c 7f98 4ed0 b452 f92d84b1c448 خبر خاکستری


جمعه از شهرستان نیر: گره گشایی از زندگی مردم یکی از رسالت های مسئولان است.

حجت الاسلام آیت الله نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های این هفته خود با اشاره به ویژگی های منتظران واقعی امام زمان (عج) گفت: منتظر واقعی کسی است که اول به فکر اصلاح خود باشد.

این مبلغ اسلامی به دهه کرامت اشاره کرد و گفت: سیره عملی و رفتاری امام رضا(ع) با مؤمنان بارزترین جلوه مهربانی امام هشتم است.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ارزش مردمی بودن بالاتر از انتخاب مردم است.

امام جمعه شهرستان نیر به معیارهای محبوبیت اشاره کرد و گفت: با مردم زیستن، مردمی بودن و مانوس بودن با اقشار مختلف مردم به معنای محبوب بودن است.

وی ویژگی های مسئولان انقلابی را بر اساس توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: عمل به سیره ائمه (ع) و توجه به محرومان و مستضعفان جامعه اولین ویژگی انقلابیون است.

وی روحیه خدمت به مردم را یکی از ویژگی های مسئولان برشمرد و گفت: نگاه برتر و نگاه آماری در بین مسئولان جایگاهی ندارد و مسئولان باید در مسائل مختلف اقتصادی، نظامی و عمرانی به فکر مردم باشند و همواره به سخنان متولیان امر عمل کنند. مردم.” .

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه کارکنان نباید درهای خود را به روی ارباب رجوع ببندند، گفت: دادن قرارهای مردمی راهی برای گره گشایی از زندگی مردم یکی از رسالت های مسئولان است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر صیانت از انقلاب تاکید کردند. هویت: تحریف شده، به طوری که همگان موظف به مقابله با توطئه های دشمنان با جهاد تبیین هستند.

وی ایجاد امید در جامعه را یکی از نیازهای جهادگران در حال حاضر برشمرد و گفت: دشمنان با ایجاد یأس در جامعه تلاش می کنند به اهداف خود برسند لذا همه مردم باید ضمن افشای دشمنان، پیشرفت ایران اسلامی را تبیین کنند. «در ابعاد مختلف در جامعه نهادینه شود.

این مبلغ اسلام به جنگ روانی دشمنان اشاره می کند و می گوید: دروغ و فریب از روش های روانی دشمنان در این نبرد است و تبیین جهاد تنها راه خنثی سازی این توطئه دشمنان است.


فاجعه سیاست فشار حداکثری در آمریکا و اروپا

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه سیاست فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران در آمریکا و اروپا شکست خورده و مایه ننگ کامل غرب و آمریکاست، گفت: سنگین تر از این است. قبل از.

وی بیان کرد: مکان یابی اقتصاد مقاومتی، تولید و استفاده از ظرفیت داخلی استان ها، با تکیه بر توانمندی های هر منطقه، فضاسازی برای جوانان منطقه باید در اولویت مسئولان باشد چرا که اکنون زمان ایستادن و تماشا نیست. .

وی از مسئولان خواست تا با مردم صادق باشند چرا که مسئولیت ها ماندگار نیست، اما صداقت در گفتار و عمل موجب قوام شخصیت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید