رفع گلوگاه های تولید بیش از 145 واحد صنعتی در استان قزوین


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896407

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین اعلام کرد

سعید زین آبادی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون موانع بیش از 145 واحد تولیدی و صنعتی استان برطرف شده است، افزود: نهضت رسیدگی به مشکلات صاحبان صنایع شکل جدیدی به خود گرفته است. مدیران واحدهای تولیدی دیگر پشت درهای کارکنان استانی منتظر نخواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید زین آبادی در حاشیه نمایشگاه پاییزه قزوین در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ وی با اشاره به عملکرد نمایشگاه های بین المللی در این استان گفت: یکی از نکات قابل توجه استاندار قزوین دسترسی آسان مردم به خرید کالاهای ضروری و نیازهای عمومی است.

وی افزود: خوشبختانه یکی از اتفاقات و ابتکاراتی که در مدیریت جدید نمایشگاه بین المللی استان رخ داد، بحث برگزاری نمایشگاه های تخصصی برای دسترسی آسان به کالاهای باکیفیت با قیمت مناسب است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری قزوین گفت: یکی از نکات مورد توجه در راستای حمایت از مصرف کننده، مشارکت مستقیم واحدهای تولیدی و صنعتی برای عرضه کالاها بدون واسطه است تا بتوانند در اختیار مردم قرار دهند. مردم با قیمت کامل

این کارمند گفت: امروز با توجه به حضور مدیریت جدید در نمایشگاه شاهد هستیم که این هدف عرضه کالا بدون واسطه محقق شده است و خوشبختانه کالاهای ارزان و باکیفیت با کمترین حاشیه سود در دسترس است.

زین آبادی ابراز داشت: یکی از دیدگاه ها و توجهات ویژه ریاست جمهوری و در نتیجه مقام معظم رهبری بحث حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.

وی اعلام کرد: نهضت مقابله با مشکلات صاحبان صنایع شکل جدیدی به خود گرفته است. مدیران واحدهای تولیدی دیگر پشت درب مسئولان استانی نمی مانند، تیم مدیریتی استان به همراه روسای دستگاه های دولتی در نواحی صنعتی و در جلسات طرح سوالات و رفع مشکلات صنایع حضور خواهند داشت.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری قزوین افزود: در این جلسات برای رفع موانع و مشکلات بنگاه های اقتصادی تصمیم گیری می شود و در جریان اجرای این طرح در ماه های اخیر مشکلات موجود بیش از 145 بنگاه تولیدی حل شده و تاسیسات صنعتی در منطقه حل شده است.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاهتان را بنویسید