موانع تولید بیش از 200 واحد صنعتی در استان قزوین برطرف شد

ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779736

عزیزلا افضلی گفت: بر اساس مصوبات تسهیل در تولید و رفع موانع تولید، مشکلات ۲۳۴ واحد صنعتی و تولیدی استان از ابتدای سال جاری مرتفع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح قزوین ، عزیزلا افضلی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل تولید و رفع موانع که با حضور جمعی از کارکنان در سالن شهید امامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات لازم برای تحقق این امر انجام شده است. راهبرد امسال مصوبات لازم برای رفع آنها در ستاد تسهیل را دارد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری جلسات مختلفی از جمله 45 جلسه برای تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده است، افزود: حل مشکلات واحدهای تولیدی نتیجه و حاصل این جلسات است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: بر اساس مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، از ابتدای سال جاری تاکنون مشکلات ۲۳۴ واحد صنعتی و تولیدی استان برطرف شده است. .

مجوزهای لازم برای حذف هفت واحد صنعتی صادر شده است

افضلی گفت: مشکلات هفت واحد صنعتی در بخش های مختلف بانکی، زیست محیطی و بین بخشی در جلسه امروز مطرح شد و بر اساس راهکارهای قانونی نسبت به رفع مشکل آنها اقدام خواهیم کرد.

وی در پایان یادآور شد: اتخاذ هر نوع مصوبه مغایر با قوانین بالادستی و این امر بر اساس دستورالعمل سازمان بازرسی و یکی از شروط اصلی کارخانه برای تسهیل و رفع موانع تولید برای رفع مشکلات است. واحدهای صنعتی

گفتنی است در این نشست مشکلات شرکت های تولیدی از جمله شرکت مبتکران ارد صنعت ماشین، شرکت بهشت ​​کویر آرین، شرکت استخراج و فرآوری مواد اولیه شیشه، شرکت توسعه فورج البرز، شرکت شیمی و پتروشیمی ایران و شرکت هفت الماس بررسی شد. توسط مقامات خود نصب و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید