رمز موفقیت در شکست کرونا، واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی است


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884381

مرتضی سایگانی گفت: با شروع هفتمین پیک کرونا، مردم برای ایمنی بیشتر در مقابله با این بیماری با رعایت پروتکل‌ها، دوز تقویت کننده واکسن را به خود تزریق کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی سیغانی سرپرست فرمانداری قصرقند در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: دانشمندان و متولیان امر نقش مهمی در آگاهی بخشی به مشکلات و مسائل احتمالی دارند و با توجه به ورود هفتمین پیام رسان ویروس کرونا به سراسر کشور خواستار شفاف سازی هستیم. از ائمه جمعه و معتمدین این موضوع را پشت غرفه ها انجام می دهیم و در سطح شهرستان اطلاع رسانی می کنیم.

وی ضمن قدردانی از ایثار و تلاش کادر درمانی شهرستان کسرکند افزود: اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به مردم امری ضروری است و رمز موفقیت و شکست بیماری کرونا در این شرایط اطلاع رسانی صحیح و علمی برای همگان است.
این مسئول تصریح کرد: مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در این زمینه ادارات با نصب بنر و بیلبورد در سطح شهر و روستاها وضعیت شهرستان قصرقند را به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: از جمله راه‌های مقابله با کرونا، تزریق دوز، یادآوری است که قطعاً مصونیت عمومی را در برابر این بیماری افزایش می‌دهد.

سایگانی تصریح کرد: علاوه بر واکسیناسیون باید رعایت فاصله و استفاده از ماسک در اولویت باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید