رمز موفقیت هر جامعه سواد است


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836565

کیانی اصل با اشاره به اینکه عامل موفقیت هر جامعه علم محور به معنای واقعی است، گفت: معلمان بر حق همه ما هستند و همه ما مدیون زحمات این فرهیختگان در طول قرن ها و نسل ها هستیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امام جمعه سوک در گفت و گو با صبح زاگرس با تبریک هفته معلم گفت: تربیت نسل جوان و جوان رسالت سختی است که معلمان بر عهده دارند و باید با تکیه بر آموزه های دینی و آسمانی این رسالت بزرگ را انجام دهند.

حجت الاسلام مهدی کیانی اصل افزود: هنر معلم بیداری جامعه است و لذا باید بیدار و زنده باشد تا جامعه را زنده و بیدار نگه دارد.

وی با تاکید بر اینکه رمز موفقیت هر جامعه علمی به معنای واقعی است، گفت: معلمان بر حق همه ما هستند و همه ما مدیون زحمات این فرهیختگان در طول قرن ها و نسل ها هستیم و این وظیفه همگان است. برای بزرگداشت معلم.”

امام جمعه سوک با اشاره به اینکه کار معلم انسان سازی است خاطرنشان کرد: رسالت اصلی معلمان تربیت است و نقش آنها نقش انبیا است و پیامبران نیز باید همین کار را انجام دهند.

کیانی اصل با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و هفته معلم گفت: مقام معظم رهبری خطاب به اساتید فرمودند که نتایج شما باید تخصصی و متعهد باشد و این لحظه ای است که معلمان باید به آن توجه کنند و با آن آشنا شوند. (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های مدرن که از دین آمده است.

وی گفت: صحبت از معلم آسان نیست، مقام معلمی مقام بسیار والا و بزرگی است، او اولین معلم پیامبر گرامی اسلام است، مردی که رسالت معلمی را نیز با لباس مبدل انجام می دهد. در نبوت، رسالت معلمان بسیار حساس و مهم است و یکی از مهم ترین وظایف آنان در زمینه انسان سازی است.

امام جمعه سوک گفت: هفته معلم، هفته ای است که در آن از توانمندی های مثبت معلمی که در تبیین استاد مطهری به جهادگر بزرگی در عرصه جهاد تبدیل شده است، تجلیل می شود و هرکس می خواهد معارف اسلامی را به خوبی درک کند، باید کامل آن را مطالعه کند. از آثار استاد مطهری.

کیانی اصل در پایان بر اهمیت معیشت فرهنگیان تاکید کرد و افزود: باید به معیشت و منزلت بدنسازان توجه جدی شود و از دولت می خواهیم به مطالبات معلمان جامعه پاسخ دهد. متأسفانه عده ای سوء استفاده کرده اند و ادامه می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید