رمز پیروزی انقلاب اسلامی حمایت بی دریغ مردم بود


ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807829

این فعال سیاسی گچسارانی گفت: تجربه جنگ، جنگ سیاسی 88 با آمدن مردم به میدان باطل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی جوزانی، فعال سیاسی و فرهنگی گچسارانی در گفتگو با صبح زاگرس؛ وی درباره نقش مردم در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی گفت: اگر به این سؤالات نگاه کنم که چه کسی در انقلاب و نظام نقش تعیین کننده ای دارد و این نقش را به مردم می دهد، پاسخ داد. چه نقش تعیین کننده ای در پیروزی، پیشرفت، حمایت و پشتیبانی دارد، همه اینها نشان دهنده نقش بی بدیل مردم در پیروزی انقلاب و چهل و سه سال پس از انقلاب است.

وی افزود: در هر زمانی چه در پیروزی انقلاب، چه در جنگ، چه در راهپیمایی های حمایت از 22 بخمن، روز قدس و راهپیمایی نهم اخیر (که تایید مکرر حمایت از انقلاب است) همه از نقش مردم در حکومت و حمایت از نظام خلاص شوید.

یوسانی ادامه داد: بنابراین اگر جمهوریت را در همه ابعادش نگاه کنیم به این معناست که در همه ابعاد به مردم نقش حاکمیتی و محکومیت می دهیم به شرطی که بتوانیم هم در نقش حاکمیتی و هم در نقش محکومیت مطالبه کنیم! و پختگی در همه ابعاد آن چراغ راه حکومت خواهد بود. اگر بعد از هر انتخاباتی عدالت می خواهیم نباید مطالبه تقرب صرفا فکری به مردم منتخب را کنار بگذاریم، اگر این فضا بر ما اثر نکند مسیری که به نفع ماست مشخص می شود.

این فعال سیاسی گچسارانی افزود: یکی از مهم ترین موضوعاتی که در ارتباط با انقلاب باید به آن بپردازیم این است که همه به این موضوع و نقش جمهوری در همه ابعاد آن پی برده اند، بنابراین من تمام اقدامات خصمانه را معطوف به فشار می دانم. بر مردم مقدر شده است که به خانه برگردند، مردم را ناامید کنند، در حالی که فشار اقتصادی، حملات فرهنگی بر ایجاد حس ناامیدی متمرکز است.

یوسانی گفت: در مناظره نظامی و دفاعی، پوشش مقابله با نظام پس از حاکمیت کامل مردم در جنگ هشت ساله برای همیشه توسط دشمنان نظام برداشته شد. پس اگر می‌بینیم تحریم‌ها هر روز بیشتر می‌شود، اگر می‌بینیم که جنگ مجازی همه‌جانبه‌ای در جریان است تا با انتشار مطالبی در رابطه با تورم، فشار معیشتی، کشتار و خونریزی، ذهن مردم را تخلیه کند، فقط برای ناامید کردن مردم است. که مانند گذشته هیچکس به کشتن دولت نمی‌پردازد، حتی اگر برای مدتی شاهد خرابکاری باشیم، فقط برای کند کردن پیشرفت در صنایع هسته‌ای و نظامی است وگرنه هدف اصلی ناامید کردن مردم است.

وی افزود: تجربه جنگ، جنگ سیاسی 1367 با آمدن مردم به میدان لغو شد، بنابراین تنها راه تضعیف نظام فقط تضعیف مردم است و ما دیگر رسانه های فارسی و بیگانه فارسی زبان هستیم. که فقط معیشت مردم را هدف قرار داده و یا در ایجاد اعتراضات سال 96 بدخواهی کرده ایم و گرانی بنزین به دلیل فشار مضاعف بر مردم خواهد بود. انقلاب به رسمیت شناخته شده است.

خبرنگار: مرادی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید