رها شدن مهمترین تشکل های قائم شهر


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907930

آموزش و پرورش یکی از ادارات مهم کشور که باید آینده سازان کشور را تربیت کند، در قائم شهر رها شده و هیچ یک از روسا به آن اهمیت نمی دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; نمایندگان محترم باید از امور اجرایی دوری کنند، ورود به آن امور و بحث و توافق با قوه مجریه در آن حوزه و مانند آن خطراتی دارد که باید از آن پرهیز کرد.

یکی از ادارات مهم کشور که باید آینده سازان کشور را پرورش دهد، در قیمشهر رها شده و هیچ یک از مافوق ها به آن اهمیت نمی دهند.

این روزها که یک ماه از بازگشایی مدارس می گذرد و برخی مدارس به دلیل فشار شدید رسانه ها به حالت تعلیق درآمده است، آموزش و پرورش به عنوان رکن اصلی نظام اسلامی باید مشکلات را روشن و تبیین کند و واقعیت ها را برای نسل های جدید جامعه بازگو کند. انقلاب اسلامی در قائمشهر رها شده و خودش موضوع مهمی است.

4 ماه از تغییر رئیس مدرسه می گذرد و مدیریت این اداره همچنان توسط یک رئیس انجام می شود و امروز رئیس قبلی جای خود را به رئیس جدید داد.

بیش از 4 ماه است که یکی از مهمترین ارکان اداری شهر و محبوب ترین نهاد دولتی توسط سرپرستی اداره می شود که به دلیل بی اطلاعی از آینده خود نمی تواند تغییراتی ایجاد کند و منتظر تصمیم سریع و قاطع یک اداره کل

البته اداره کل آموزش و پرورش مازندران توسط رئیس اداره می شود و باید به نمایندگانی که آموزش و پرورش را رای انتخاباتی می بینند و این بلا را بر سر کشور آورده اند و دانش آموزان و معلمان همچنان در آتش نمایندگان مجلس می سوزند تبریک گفت. تعارض.

بله، تمامیت خواهی برخی از نمایندگان دلیل اصلی این رها شدن است، نمایندگانی که به دنبال این هستند که در رأس قوای خود قرار بگیرند و دیگر نگویند این بی تدبیری چه بلایی سر بچه های این مملکت آورده است و به وضوح پشت کرده اند. بیانات رهبری

وقتی به اتفاقات اخیر نگاه می کنیم می بینیم که به دلیل کمبود آموزش، این گونه نوجوانان و جوانان در کشور بازیچه دست شبکه های شیطانی شده اند و به عنوان دست نشانده با رهبری فضای مجازی به کشور خود حمله می کنند.

نمایندگان مجلس استان مازندران بخصوص شهرستان قیمشهر لطفا با مردم صادق باشید و با درگیری های سیاسی خود اینقدر به ریشه شهر حمله نکنید.

در پایان باید گفت که این رها شدن منجر به شکست معاونت ها، عدم حمایت از عملکرد کارکنان و مدارس و بسیاری از نقاط ضعف دیگر می شود که در صورت نیاز به رفع آنها خواهیم پرداخت، پس غیرت خود را برای آینده کشور .

امیر اسدی – فعال رسانه ای

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید