رهبر معظم انقلاب: اگر در این سال‌ها کارمندان بیشتر حمایت می‌کردند قطعا وضعیت ما بهتر می‌شد/کیفیت خودرو خوب نیست

رهبر معظم انقلاب: اگر دولتمردان در آن سال ها بیشتر حمایت می کردند، قطعا وضعیت ما بهتر بود

روز جدید : رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از فعالان حوزه های مختلف تولیدی، فرمودند: دو وظیفه اصلی بر عهده مسئولان است، اول بحث ایجاد برنامه راهبردی برای کل صنعت کشور و به ویژه برخی صنایع؛ دوم، مدیریت متمرکز، حکمرانی و هدایت.

جمعی از فعالان حوزه های مختلف تولیدی با حضور در امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

یکی از مهمترین مزیت های این جلسه این است که مسئولان کشور بدون واسطه می توانند مشکلات و موانع سر راه را بشنوند.

دو وظیفه اصلی بر عهده مسئولان است: اول، ایجاد برنامه راهبردی برای کل صنعت کشور و به ویژه برای برخی صنایع. دوم، مدیریت متمرکز، حکمرانی و هدایت.

من با مشارکت کارمندان دولت و سازمان های دولتی در فعالیت های اقتصادی موافق نیستم، اما با رهبری، نظارت و کمک آنها موافقم. این باید انجام شود.

هدف دشمنان از این جنگ، فروپاشی اقتصاد ایران بود، هدفشان همین بود. حالا فروپاشی اقتصاد البته مقدمه ای بود برای اینکه مردم را با نابودی اقتصاد ایران در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند و اهداف شوم سیاسی خود را از این طریق انجام دهند.

سنگر تولید و اقتصاد کشور زنده است، الحمدلله ایستاده است، ارتشی که در مقابل دشمن قرار گرفت، افسران این دفاع مقدس کارآفرین و مدیران شایسته اقتصادی بودند، رزمندگانش هم کارگر بودند، کارگر بودند، رزمندگان مخلص و پاک بودند. در این افتخار شما و همه نهادهای اقتصادی در این افتخار شریک هستید، افتخار حفظ اقتصاد کشور.

به نظر من اگر در این سال‌ها کارمندان دولت حمایت و نظارت بیشتری می‌کردند، جوایز بیشتری می‌گرفتیم، قطعاً وضعیت ما بهتر از امروز بود.

دیدگاهتان را بنویسید