روابط ایران و آذربایجان باید در زمینه های مختلف توسعه یابد

ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803522

امیر آشتیانی در دیدار وزیر دفاع جمهوری آذربایجان:

وزیر دفاع گفت: با توجه به اشتراکات تاریخی و فرهنگی دو ملت ایران و آذربایجان، توسعه روابط در عرصه های مختلف نسبت به گذشته ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ژنرال ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع کشورمان دیدار و درباره مسائل مهم دو کشور و منطقه گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار بر تقویت روابط دو کشور در حوزه دفاعی و امنیتی تاکید کرد و گفت: با توجه به اشتراکات تاریخی و فرهنگی دو ملت، توسعه روابط ایران و آذربایجان در زمینه های مختلف ضروری است. . “

وی با تاکید بر اینکه توسعه و تعمیق همکاری های مشترک در حوزه دفاعی و امنیتی ایران و آذربایجان بسیار حائز اهمیت است، افزود: دو کشور با توجه به موقعیت و ویژگی های خاص ژئوپلیتیکی، ظرفیت و فرصت های زیادی برای گسترش روابط همه جانبه دارند.

ژنرال ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان نیز از حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان تشکر کرد و گفت:

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران، بر گسترش روابط دوجانبه بین دو کشور تاکید و از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران برای سفر به باکو دعوت کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید