روابط حماس با ایران یک راه حل راهبردی یکپارچه و محکم است

ساعت: 05:15
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795625

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: این جنبش راه حل راهبردی یکپارچه و محکمی برای روابط خود با ایران دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المیادین، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، وی گفت این جنبش راه حل راهبردی یکپارچه و محکمی برای روابط خود با ایران دارد.

بر اساس این گزارش، ساچر جبارین در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: عملیات به اسارت گرفتن جنگنده های صهیونیستی یک استراتژی است و حماس دستگاه هایی دارد که شبانه روز برای دستیابی به توافقی قهرمانانه برای تبادل اسرا تلاش می کنند.

وی افزود: ما این پیام را داده ایم که اجازه نخواهیم داد نبرد اسرای زن و مرد فلسطینی در اسارت و دیوارهای زندان های رژیم صهیونیستی باقی بماند.

یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس درباره انتخابات فلسطین نیز گفت: ما برای انتخابات آماده هستیم و اگر فتح در این انتخابات پیروز شود، پرونده ها را به آنها می سپاریم و کاری را که در زمان پیروزی ما با ما کردند، انجام نمی دهیم. انتخابات.”

جبارین گفت: ما یک نقشه راه داریم و آماده بازگشت به هر روند آشتی فلسطین بر اساس اصول ملی و بدون شرط آمریکا یا اسرائیل هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید