آمریکا در حال سقوط جمهوری اسلامی را به سیاست شرق متهم می کند/ ایران مستقل با برقراری روابط راهبردی به دنبال منافع ملی است

ساعت: 08:49
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782482

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: سیاست راهبردی جمهوری اسلامی این است که تا زمانی که استقلال خود را حفظ کرده و به شعار نه شرق و نه غرب پایبند باشد، بتواند بر اساس خواسته های زمانه تصمیم گیری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سخنگوی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: سیاست راهبردی جمهوری اسلامی این است که بتواند با حفظ استقلال و پایبندی به شعار نه شرق و نه غرب، بر اساس خواست زمان تصمیم گیری کند.

سردار رمضان شریف افزود: ایران بر اساس شرایطی انتخاب می کند که برقراری روابط راهبردی و راهبردی بتواند منافع جمهوری اسلامی را بیشتر تامین کند و رفتار آمریکایی ها و اروپایی ها علیه ایران در 40 سال گذشته مشخص است. “

وی گفت: آمریکا و اروپا از نظر اقتصادی، نظامی و تدافعی رو به افول هستند و هژمونی قبلی را ندارند و طبیعی است که جمهوری اسلامی با تبیین سیاست و استراتژی جدید خود، توسعه روابط با چین و روسیه را در دستور کار قرار دهد. برنامه کار.”

سردار شریف گفت: البته این روابط ربطی به سیاست های نه شرق و نه غرب جمهوری اسلامی ندارد. اروپایی ها و آمریکایی ها از این ناراحتند که رفتار آنها در سال های اخیر چیزی جز نفرت در بین مردم ما ایجاد نکرده است. “.

سخنگوی سپاه پاسداران در خاتمه گفت: آمریکا و اروپا تا زمانی که چنین چیزی وجود نداشته باشد تلاش می کنند جمهوری اسلامی را به دنبال سیاست شرقی و انحراف از سیاست و استراتژی اساسی متهم کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید