روحانیت مدت هاست که مقر انقلاب بوده است/ عصر سگ های تنها در آمریکا به پایان رسیده است.


ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904662

کارشناس رهبری با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل تاوان این قیام سنگین را خواهند داد، گفت: روحانیت از دیرباز ستاد مرکزی انقلاب بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا، آیت الله عباس کعبی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ طلاب، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در راستای حمایت از دیدگاه های ائمه انقلاب و محکومیت اغتشاشات اخیر در مسجد قم اظهار داشت: : این اجتماع بزرگ روحانیون با حضور نمایندگان مراجع عظام، اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، اعضای جامعه مدرسین، اعضای مجلس خبرگان رهبری، طلاب در تجدید میثاق و بیعت با آرمان های ائمه انقلاب و اعلام بیعت مجدد با حکیم فرزانه امام خامنه ای و تاکید مجدد بر تداوم انقلاب و وحدت اقشار مختلف ایران اسلامی و مقاومت در مسیر پیشرفت و عدالت و شکل گیری. تمدن نوین اسلامی و تجلیل و تشکر از حافظان امنیت اعم از سپاه، بسیج و نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی که موفق شدند سرمشق و ظلم، صبر، درایت و تلاش او وقفه و حضور در میدان امنیت را به جامعه باز می گرداند.

وی ادامه داد: روحانیت از گذشته تا کنون ستاد مرکزی انقلاب بوده و هست و نمی تواند نسبت به حوادث بی تفاوت باشد و همواره مراقب حمایت از مردم و پاسداری از مرزهای فکری و خدمات اجتماعی بوده و هست. همیشه دغدغه فساد و ظلم و تباهی و تاریکی را داشته است.» او آماده جانفشانی و شهادت بود و در این قیام روحانیت به همراه سایر نیروهای انقلابی متشکل از شاگردان و طلاب در میدان امنیتی حضور یافتند. و شهدا تقدیم کرد.

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر انقلاب در دیدار اخیر بر موضوعاتی همچون حرکت افق دین و آینده تاکید کردند. آینده ملت ایران روشن است و پیشرفت کشور با حضور دولت سیزدهم ادامه خواهد داشت و مداخله آمریکا نمی تواند جلوی راه پیشرفت را بگیرد و آمریکا و اسرائیل بهای گزافی برای این قیام خواهند پرداخت. در منطقه

وی با بیان اینکه عصر آمریکا به پایان رسیده است و قدرت های نوظهوری مانند روسیه، چین و ایران بر پایه علم، معنویت و توحید و حاکمیت بر دنیای مدرن ظهور کرده اند، تصریح کرد: 43 سال است که شاهد اقتدار و امنیت ایران در همه مشکلات و مشکلات بوده است. ما انقلاب دوم شدیم و در مواقع مختلف نتوانستند به جایی برسند.

آیت الله کعبی تصریح کرد: ماجرای اوکراین و فانته اخیر در ایران تماماً باج خواهی از ایران است و این فتنه شامل عناصری مانند ایجاد بحران جهانی، ایجاد نهادهای اجتماعی برای فتنه گران و تلاش برای ایجاد خطای قومی توسط آمریکا است. خوب.

وی افزود: در این آشوب شاهد انواع خشونت های وحشیانه علیه دین، حجاب، مردم، زنان و کودکان، مسجد و قرآن بودیم و هر کاری برای ایجاد رعب و وحشت انجام شد. دشمن با همه عواملش، منافقین، گرایشات ضد دینی و اسرائیل و عربستان وارد میدان شد. اما با جاسوسی از ارتش قدرتمند ما و ضربه زدن به پایگاه های آنها در منطقه، این پیام را به سازمان ملل داده اند که امنیت خط قرمز ماست.

یکی از اعضای جامعه مدرسین مدرسه گفت: رهبر انقلاب نسبت به مشکل ناآرامی، جهل و نرم افزاری هشدار دادند. جوانان در 23 خرداد امسال و امروز مدرسه باید از این نرم افزار و هشدار و بروز رسانی کتب درسی آگاه باشد.

وی تصریح کرد: میدان را باید با دوگانگی و مولفه های پیشرفت که نظریه اجتهاد ائمه انقلاب است، بر اساس تمدن، علم و پیشرفت با حضور نخبگان، قدرت دفاعی و نظامی، ساختن جامعه مقایسه کرد. بر اساس ایمان و تقوا با حضور حوزه و دانشگاه و مدیریت و کارآمدی انقلاب برای حل مشکلات کشور و جامعه ماندگار است و همه مولفه های مردم و قدرت و رهبری و پیشرفت در کشور و آمریکا وجود دارد. و اسرائیل نمی تواند اشتباه کند و انقلاب ما ادامه مکتب غدیر و فرهنگ انتظار است.

آیت الله کعبی گفت: باید مدارس آموزشی را احیا کنیم و برای اقتدار کشور و انقلاب بیش از گذشته تلاش کنیم. قطب و روحانیت فعال بار دیگر با رهبر انقلاب تجدید بیعت کردند و تا شهادت ایستادند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید