روحیه جهادی و اداره کشور موجب بازدارندگی دفاعی و خودکفایی شد.


ساعت: 21:39
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842190

آیت الله دری نجف آبادی گفت: الگوی صنعت دفاعی کشور نیازی به بیگانگان ندارد، باید مورد توجه همه اقشار و به ویژه در حوزه اقتصادی باشد و آنچه کشور را به سمت بازدارندگی دفاعی و خودکفایی سوق داد روحیه حاکمیت جهادی در همه جا بود. بخش ها.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در دیدار با خانواده معظم شهید و شهید صنعت دفاعی احسان گادبیگی گفت: با تشکر از انقلاب اسلامی. زمینه های مختلف علمی را به دست آورده اند و ایجاد دستاوردهای بسیاری حاصل نقش جوانان است.

وی افزود: پیشرفت و خودکفایی کشور در عرصه های مختلف مرهون تلاش و همت جوانان مومن و انقلابی است که با روحیه جهادی و همت، قله های بلند را فتح می کنند.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: جوانان ایران اسلامی با هراس از فرهنگ دفاع مقدس، کشور را در صنعت دفاعی خودکفا کرده است و اراده و تلاش این جوانان باید الگویی برای سایر بخش ها باشد.

وی گفت: انقلاب اسلامی در سایه ایمان به خدا و ولایت فقیه به اوج اقتدار و سربلندی رسیده است و امروز فرزندان غیور ملت ایران در نیروهای مسلح برای خدمت به مردم و مردم تلاش می کنند. از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم».

امام جمعه اراک گفت: الگوی صنعت دفاعی کشور که نیازی به بیگانگان ندارد باید مورد توجه همه اقشار به ویژه در حوزه اقتصادی قرار گیرد و آنچه کشور را به سمت بازدارندگی و خودکفایی سوق داد روحیه و روحیه آن بود. مدیریت جهادی که باید در همه بخش ها باشد.

وی از مجاهدت های شهید یکتدار و صنعت دفاعی شهید احسان گادبیگی تجلیل کرد و خاطرنشان کرد: شهید احسان گادبیگی که از نخبگان جوان و مفاخر استان مرکزی بود برای توسعه صنعت دفاعی و خدمت به نظام اسلامی زحمات زیادی کشید. جامعه اسلامی ایران می درخشد و یاد و خاطره این شهید عزیز را ارج می نهیم و به روح بلندش تبریک می گوییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید