روزنامه اصولگرا: برخی دوستان دولت نباید از دولت دفاع کنند!

روزنامه اصولگرا: برخی دوستان دولت نباید از دولت دفاع کنند!

روز جدید : مردم تحت فشار هستند و حق دارند وقتی درد دارند فریاد بزنند. مسئولان نیز باید آستانه تحمل را بالا ببرند و البته سعی کنند از تبعات تصمیمات بکاهند. نقد و اعتراض علمی هم باید در دست جریان انقلابی باشد.

روزنامه رسالت با اشاره به طرح جدید یارانه های دولتی می نویسد: تقسیم بندی معارضان، معترضان و مخالفان یکی از تعهدات امروزی است. باید قاطعانه با معاند برخورد کرد و با حریف و معترض محبت آمیز همراهی کرد تا اولاً لجبازی نکند و این جبهه را تقویت کند و ثانیاً پا در جبهه خودش بگذارد.

بنابراین وظیفه قطعی برخی از دوستان دفاع نیست! زیرا هیچ پاس گلی مانند «دفاع بد» حریف را در معرض گل قرار نمی دهد. از سوی دیگر، برخی از افراد مسلح و مجهز به علم و حوصله، نباید در دل میدان شانه‌های خود را تکان دهند و صحبت کنند، به کنایه گوش دهند، تهمت و دشنام دهند، فریاد بشنوند و پاسخ دهند، روشن کنند، توضیح دهند و توضیح دهند. برای اصلاح. اگر توضیح ساده بود، قبلاً کلمه «جهاد» به میان نمی آمد.

مردم افسرده هستند و حق دارند وقتی درد دارند فریاد بزنند. مسئولان نیز باید آستانه تحمل را بالا ببرند و البته سعی کنند از تبعات تصمیمات بکاهند. علم نقد و اعتراض انتقادی نیز باید در دست جریان انقلابی باشد تا هم با حفظ چارچوب و ملاحظات و هم با اصلاح پرونده و رساندن آنچه که مطلوب است با کمک مردم این کار انجام شود. .

دیدگاهتان را بنویسید