روزنامه جمهوری اسلامی: جریان خاصی در کشور که امکانات ویژه ای دارد، نخبگان را بیرون می کند

روزنامه جمهوری اسلامی: جریان خاصی در کشور که امکانات ویژه ای دارد، نخبگان را بیرون می کند

روز جدید عاملان این توطئه مشترک سرمایه اصلی کشور یعنی. نیروهای مستعد با عجله زیاد و مسئولان کاری جز ابراز نگرانی و شعار دادن نمی کنند.

روزنامه جمهوری اسلامی می نویسد: حجم مهاجرت از کشور که در گذشته در سطح دانشجویان، اساتید، پزشکان و سایر تحصیلکردگان و همچنین بازرگانان بود، اکنون به سطح دانشجویان، پرستاران و پرستاران نیز کشیده شده است. و دانشگاهیان

سرعت این مهاجرت و کمیت آن نیز هر لحظه در حال افزایش است که باعث نگرانی شدید تعدادی از مسئولان شده است. اینها هشدارهای درستی است که مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید به آن توجه کنند و یک برنامه عملی عاجل برای افزایش جاذبه های کشور و تبدیل ایران به آهنربایی برای نخبگان از سراسر جهان در نظر بگیرند.

شاید آمار دقیقی از تعداد دانشجویان، اساتید دانشگاه، پزشکان، مهندسان، شاعران، اندیشمندان، کارگردانان، نویسندگان، صنعتگران، تجار و سایر افرادی که در دهه های اخیر ایران را ترک کرده و در کشورهای دیگر ساکن شده و مشغول به کار شده اند وجود نداشته باشد، اما ما نمی توان منکر این واقعیت شد که کشور ما از مهاجرت چنین افرادی متحمل خسارت زیادی شده است. چنین رویداد مهم و مضری را نباید یک اتفاق طبیعی دانست و از آن گذشت.

فعالیت شدید جریان های متخاصم در داخل کشور که متأسفانه امکانات زیادی نیز دارند، با کمک شبکه های برنامه ریزی شده، هدفمند و البته جذاب خارجی، بسیار مشغول کار برای خالی کردن ایران از نیروهای مستعد کشور هستند. عاملان این توطئه مشترک سرمایه اصلی کشور یعنی. نیروهای مستعد با عجله زیاد و مسئولان کاری جز ابراز نگرانی و شعار دادن نمی کنند.

شکی نیست که کشور ما با یک توطئه مشترک داخلی و خارجی در حوزه کاهش سرمایه انسانی مواجه است. مقابله با این توطئه تنها با اعمال اراده قوی ارگان های نظام، برخورد قاطع با جریان های دفاعی که در زیر نقاب دین و انقلاب توطئه می کنند و هوشیار در برابر شبکه های بیگانه همدست این جریانات میسر است.

دیدگاهتان را بنویسید