روزنامه جمهوری اسلامی: دولت سیزدهم با وجود یکدستی دولت و تبلیغات فراوان شکست خورد

روزنامه جمهوری اسلامی: دولت سیزدهم با وجود یکدستی دولت و تبلیغات فراوان شکست خورد

روز جدید روزنامه جمهوری اسلامی می نویسد: سال 1400 رو به پایان است، علیرغم وعده های امیدوارکننده ای که به مناسبت تغییر حکومت و اتحاد حاکمان داده شد، هنوز از حرکت به سمت عدالت خبری نیست و قیمت ها همچنان در حال افزایش است. .

شایعه شده بود که حداقل شش ماه طول می کشد تا دولت جدید اوضاع را کنترل کند. شش ماه و نیم از تشکیل دولت سیزدهم و 7 ماه از تشکیل رئیس جمهور می گذرد اما شرایط نشان می دهد که کنترلی بر امور نیست و مشکل معیشتی مردم حل نشده است.

در هر سه قوه تحرکات خوبی برای بازدید از وضعیت در نقاط مختلف کشور وجود دارد و شعارهای خوبی داده می شود که محوری ترین آن «این وضعیت قابل قبول نیست» است. وعده ها و دستورهای تغییر داده می شود اما تاکنون هیچ اتفاقی برای بهبود وضعیت مردم نیفتاده است.

در عرصه تبلیغات بحمدالله دست حاکمان جدید باز است. اپراتورهای تلویزیونی کنترل کامل دارند، رسانه های حامی دولت فعال هستند، پول زیادی صرف فعالیت های تحت حمایت دولت و مجموعه حاکمیت سایبری موجود می شود، اما همه این ابزارهای تبلیغاتی قادر به تغییر دیدگاه مردم نیستند.
در چنین شرایطی این سوال پیش می آید که مشکل کجاست؟ پاسخ روشن به این سوال این است که اولاً مسئولان در مناصب حکومتی به این واقعیت پی برده اند که دنیای آواز با دنیای واقعیت و عمل بسیار متفاوت است. ; ثالثاً فقط با نگاه به درون نمی توان بر مشکلات فائق آمد، زیرا امروز جهان عرصه تعامل است و حکومت دولت ها موجودی در هم تنیده است که بدون کمک کاری نمی تواند انجام دهد و رابعاً در حالی که کارها در دست «مافیا» است. دولت ها و حتی همه حاکمان مراجع مختلف نمی توانند بر مشکلات فائق آیند. مافیاها در دولت نفوذ کرده اند، پاکسازی باید از اینجا شروع شود.

همه رهاسازی رودخانه ها و سواحل، حذف عوارض گمرکی و تلاش برای تسریع در صدور پروانه کسب را می بینند، اما این را هم می بینند که این اقدامات ربطی به معیشت مردم ندارد و ثانیاً بیش از راه حل برای حل مشکل است. مردم ابزار تبلیغاتی به نفع حاکمان می شوند. دست کم گرفتن شعور مردم اشتباه بزرگی است که متأسفانه در همه اعصار و در همه جای دنیا توسط حاکمان انجام می شود. اگر گره را باز کردید، بدون دوربین، نمایش و اخبار این کار را انجام دهید و مطمئن باشید که وقتی اقدام مخفیانه شما نتایج ملموسی به دست آورد و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داد، مردم به شما نگاه مثبت و تحسین برانگیزی خواهند داشت، حتی اگر واقعی باشید، پول خرج نکنید. در تبلیغات برای خودم تبلیغات دشمنان کشور و مخالفان شما به طور خودکار خنثی می شود، حتی اگر به اندازه ثروت اوناسیس و راکفلر و مستبدان نفتی عرب علیه شما تبلیغات کرده باشند.

وقتی بنیاد مستضعفان را از پس گرفتن اموال غلات درشت ممانعت می کنیم، خانه های 1800 متری و بزرگتر را در بهترین نقاط شمال تهران با قیمتی مقرون به صرفه تهیه می کنیم و 8000 میلیارد متهم را در بالاترین مناصب قرار می دهیم. حکم کن و قانون وضع کن و در پیشگاه حضرت عباس قسم بخور که ما مردمی هستیم و می خواهیم عدالت را برقرار کنیم، مردم ایمان نمی آورند. مردم به عملکرد مسئولین نگاه می کنند و تلاش می کنند عدالت را در عمل ببینند نه در شعار.

دیدگاهتان را بنویسید