اقدامات کور رسانه ای و تحریم شکست می خورد/ جمهوری اسلامی صدای حقیقت است


ساعت: 16:00
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920653

رضایی گفت: جمهوری اسلامی صدای حق را دارد و با یک اقدام کور رسانه ای سعی دارند آن صدا را خاموش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فخرالدین رضایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس درباره اقدامات اخیر آمریکا برای تحریم رسانه ها و رسانه های بسیج گفت: غرب بر آزادی بیان تاکید دارد و اعلام می کند که آزادی بیان در جامعه وجود ندارد. جمهوری اسلامی و همیشه در کمپین های رسانه ای خود بر این موضوع تاکید می کنند، اما عملکرد آنها باعث می شود ادعای آزادی بیان به باد داده شود و آبروی آنها خدشه دار شود.

رئیس بسیج رسانه فتح کوگیلو و بویار احمد به تاثیر رسانه ها بر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی می دانند که جمهوری اسلامی صدای حق را دارد و سعی می کنند با کوری این صدا را خاموش کنند. عمل رسانه ای، بنابراین آزادی بیان . به گفته آنها حرف ها و گفته هایشان پذیرفته می شود اما صدای مخالفان تحریم و اجازه انتشار ندارد.

وی با بیان اینکه تحریم رسانه ای شکست خواهد خورد، ادامه داد: تحریم رسانه ای در مقابل صدها میلیون بلندگوی مدعیان آزادی بیان نشان دهنده کارآمدی رسانه ها و موفقیت است و این تحریم شکست خواهد خورد و گواهی بر حقانیت است. کشور ما

وی تاکید کرد: این تحریم نشان دهنده مسئولیت سنگین رسانه های انقلابی است چرا که مسئولیت جهاد تبیینی نیازمند تلاش، کار و آموزش بیشتر و تکنیک های بهتر برای توسعه کار رسانه ای در حوزه جهاد تبیینی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید