روشنگری رهبری و بصیرت مردم، اغتشاشات سال 88 را خنثی کرد.

ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796111

علی ضیایی مهر گفت: دشمنان با استفاده از هژمونی و سلطه رسانه ای از شیوه روایت دستاوردهای مردمی انقلاب به گونه ای استفاده کرده اند که یأس و ناامیدی را در بین مردم ایجاد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: در یک اغتشاش بخش مهمی از جامعه به دلیل ابهامات، تردیدها و شایعات در حال از دست دادن توانایی خود در شناخت خود هستند.

علی ضیایی مهر ادامه داد: در جامعه ای که عصیان رخ می دهد، مردم به جای اصول و معیارها، حق و باطل را تشخیص می دهند. روی چهره ها استناد می کنند و در این صورت تشخیص حق مشکل می شود، زیرا هر فردی بر اساس تمایل خود حق و باطل را می سنجد.

وی افزود: مقام معظم رهبری با شفافیت و بصیرت بیشتر نقشه های دشمن را در قیام 88 خنثی کردند.

این کارشناس گفت: صندوق ها چالش ملایمی است و برای مقابله با آن نمی توان از ابزار سخت و نظامی استفاده کرد، بنابراین باید با شفافیت و شفافیت اعتماد آحاد جامعه را بازگرداند.

ضیایی مهر گفت: هدف از اغتشاشات سال 88 براندازی نظام و شکست مواضع ولایت فقیه بود به طوری که مردم وقتی از نقشه دشمن مطلع شدند از معاندین جدا شدند و پشت سر امام، رهبری و انقلاب ایستادند. .

وی افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور برای به چالش کشیدن نظام دست به آشوب و اغتشاش زدند، اما حضور مردم در زیر لوای حکومت شیعه هرگونه آشوبی را سرکوب و خنثی می کند.

این کارشناس ادامه داد: امروز با جنگی به نام نبرد روایت ها روبرو هستیم و آنچه می تواند ما را در این جنگ پیروز کند دو مولفه بصیرت و سواد رسانه ای است.

ضیایی مهر گفت: باید داستان را حفظ کنیم، دشمن سعی دارد روز نهم را فراموش کند، بنابراین باید با ساخت داستان های موثر روز بصیرت را برای آیندگان تبیین کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از هژمونی و سلطه رسانه ای از شیوه روایت دستاوردهای مردمی انقلاب به گونه ای استفاده کرده اند که یأس و ناامیدی را در بین مردم ایجاد کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید