18 آذر، تجلی بصیرت/ رهبری مردمی نقش مهمی در خنثی سازی شورش ها دارد


ساعت: 12:59
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920707

حجت الاسلام والمسلمین درویشی ۱۸ آذر را مظهر بصیرت مردمی دانست و گفت: رهبری از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز نقش مهمی در خنثی سازی فتنه ها داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین علی درویشی در گفتگو با خبرنگار سفیرا افلاک گفت: فتنه 88 را برای براندازی نظام اسلامی تشکیل دادند و در بستر اعتراضات اجتماعی و انتخابات سال 88 شکل گرفت.

وی افزود: در واقع کسانی که از نتایج انتخابات ناراضی بودند (به دلیل عدم رونق مردم) به بهانه تقلب در انتخابات اعتراض اجتماعی ترتیب دادند که منجر به ایجاد شورش شد. همه شاهد بودیم

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در فتنه 88 نقش بیگانگان و مخالفان نظام بسیار پررنگ بود، بنابراین رهبری اغتشاشات و فتنه 88 بر عهده آمریکایی ها بود. .

وی بیان کرد: در اغتشاشات سال 88 جریانات داخلی نیز در جهت مقابله با نظام حرکت می کردند، نشریات و فضای مجازی در آن زمان کمتر تاثیرگذار بود اما از طریق سایت ها سعی می کردند مردم را در مقابل نظام قرار دهند. ، که نقشه آنها با حضور مردم در راهپیمایی 18 آذر، تصویر فاش شد.

حجت الاسلام والمسلمین درویشی گفت: در آن زمان خیانت اصحاب درون و کسانی که آب به آسیاب دشمن می ریختند این بود که مردم را گمراه می کردند و دقیقاً همان کاری را انجام می دادند که دشمن از آن انتظار نمی رفت. .

وی با اشاره به اینکه در قیام 88 سران قیام نقش بسیار مخربی داشتند، تصریح کرد: علاوه بر جریان خارجی که نقش رهبری قیام را بر عهده داشت، خیانت سران قیام در آنها کامنت ها، اعلامیه ها و پیام ها و همچنین در دادن اطلاعات نادرست به مردم و تحریک احساسات مردم به خیابان ها مشهود بود و اینها خیانت هایی بود که از دست و زبان و عملکرد مخالفان و رهبران داخلی می دیدیم. از شورش .

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: رهبری از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز نقش مهمی در خنثی سازی اغتشاشات داشته اند، توطئه هایی که سرنخ های آن مربوط به بیگانگان و توطئه های داخلی است. که همه با کفایت رهبری گشوده شد و گره هایی بود که دشمنان برای نظام ایجاد کردند.

وی بیان کرد: رهبری مانند شبکه ای درخشان و خورشیدی درخشان است که به هنگام تابش جهان را روشن می کند، به همین دلیل است که اکثر دشمنان مخالف رهبری هستند، زیرا رهبری به موقع مردم را هدایت می کند و حقیقت را می گوید، حقایق را روشن می کند و مردم را بیدار می کند. و نمی گذارند دشمنان از اغتشاشات چیزی به دست آورند.

حجت الاسلام والمسلمین درویشی با بیان اینکه بصیرت مردم در 18 دی تجلی یافت، افزود: وقتی مردم دیدند که معاندین به مقدسات و راه شهدا توهین کردند و به ارزش های شهدا پایبند نبودند. انقلاب، وارد میدان شدند.

وی بصیرت مردمی را دشمنی مردمی خواند و گفت: در 18 آذر شاهد دشمنی مردمی در بالاترین حد خود بودیم، این است که مردم بصیرت داشته باشند.

نماینده فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: هر جا بصیرت بوده نتیجه بسیار ملموسی برای نظام داشته است، وقتی گروه ها به مقدسات و مساجد حمله می کنند همه مردم متوجه می شوند که واقعا مشکل داشتند. با اماکن مقدس و مردم فهمیدند که هستند، کسانی که از دسته پایبندان به ارزش ها نیستند نباید اعتماد کرد.

وی بیان کرد: در انتخابات شاهد قدرت نمایی بودیم و مردم به سمتی رفتند که دقیقا برعکس آن چیزی بود که مخالفان تبلیغ می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین درویشی تصریح کرد: رسانه های بیگانه هم اکنون اقدامات جدی برای حمله به نظام با پول آمریکا انجام داده اند و در کنار سازمان های بین المللی، سرویس های جاسوسی و کشورهای متخاصم و دشمن فعال هستند.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات سال 88 هم رسانه های دیداری و شنیداری و هم فضای مجازی طرف های مقابل فعال بودند و به دنبال این بودند که مردم را به خیابان ها بکشانند تا به نظام حمله کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: رسانه های داخلی هم دو گروه بودند، یکی رسانه هایی بودند که در کنار انقلاب قرار گرفتند و نقش بسیار خوبی داشتند. آنها نقش بسیار مخربی در حمله به جمهوری اسلامی ایران داشتند و اطلاعات نادرست می دادند و مبلغ دقیقا همان چیزی بودند که آمریکا و صهیونیست ها و سعودی ها به دنبال آن بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید