روشنگری مردم، جنگ تبلیغاتی دشمن علیه کشور را خنثی کرد


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807861

استاندار ایلام گفت: جنگ نرم دشمن استکبار و غربی ها علیه شعور ملت انقلابی ایران اسلامی شکست خورده و کشور ما با سرعت بیشتری در مسیر اقتدار و پیشرفت حرکت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار است ˈحسن بهرامیاˈ روز جمعه در مراسم گرامیداشت 22 بهمن در مردم ایلام اظهار داشت: امروز همه مردم در خیابان ها برای دفاع از نظام و انقلاب و اعلام مقابله با استکبار متحد شده اند. الله اکبر خواند و بار دیگر به ندای رهبری لبیک گفت.

وی افزود: مردم با وجود مشکلات ناشی از تحریم ها بار دیگر نشان دادند که در کنار نظام و انقلاب ایستاده اند و برای برپایی حکومت اسلامی انقلاب کرده اند.

بهرام نیا حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی 22 باخمن را ستود و گفت: این انقلاب مرهون ظلم و ستم رژیم پهلوی و ظلم مردم است. انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و با حمایت مردم پایه گذاری شد.»


انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) شد.

استاندار ایلام انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) دانست و گفت: این انقلاب برای مقابله با ظلم و سلطه و حمایت از محرومان بر اساس اسلام ناب محمدی ایجاد شد.

وی افزود: 50 درصد مردم در دوران قبل از انقلاب مشکل مالی داشتند و 46 درصد دچار سوء تغذیه بودند و فحشا، ظلم و نظام ارباب رجوع در کشور گسترش یافته است.

بهرام نیا ادامه داد: وقتی مظلومیت کشور تمام شد، یک حرکت مردمی به رهبری سپاه اسلام امام (ره) ایجاد کرد.

استاندار ایلام تاکید کرد: هشت سال جنگ تحمیلی، کشتار داخلی و ناامنی و تحریم های وحشیانه نمونه بارز نگاه خصمانه دشمن و جبهه استکبار به انقلاب اسلامی است که ماهرانه و در مقابل چشمان مردم همه آن را خنثی کردند. برنامه ها


ایران در 43 سال پس از انقلاب در همه عرصه ها به قدرت رسید

استاندار ایلام گفت: ایران به برکت جوانان این مرز و بوم و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری در همه عرصه های اقتصادی، علوم پزشکی و دارویی، سلول های بنیادی، نظامی و دفاعی پیشرفت و قدرت یافته است.

بهرام نیا گفت: این دستاوردها و توانایی های کشور در همه عرصه ها حاصل عزم و اراده مردم و شهدا به ویژه سه هزار شهید ایلامی است.

وی ادامه داد: وجود رتبه هفدهم تولید علمی و کشف موشک نقطه شکن پیشرفته خیبر در روزهای اخیر نمونه دیگری از اقتدار علمی و نظامی ایران در جهان است.

استاندار ایلام با اشاره به توان دفاعی و نظامی ایران در دنیا گفت: امروز به برکت جوانان و تجهیزات مدرن نظامی کشور، هیچ کشوری قدرت حمله نظامی به ایران را ندارد.


روشنگری مردم، تبلیغات دشمن علیه کشور را خنثی کرد

استاندار ایلام گفت: جهاد برای تبیین و روشنگری مردم، رسانه های دشمن و جنگ تبلیغاتی علیه کشور را خنثی می کند و در این راستا اصحاب رسانه باید دستاوردهای نظام و انقلاب را برای مردم تبیین کنند. “

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه از آنان خواست خدمات نظام و دستاوردهای نظام و انقلاب را پوشش دهند تا بتوانیم قدرت خود را در سراسر جهان گسترش دهیم.

بهرام نیا تاکید کرد: ایران از نظر موقعیت جغرافیایی در ناامن ترین منطقه قرار دارد اما به برکت توان نظامی و جوان این مرز و بوم امن ترین کشور دنیا هستیم.

استاندار ایلام افزود: امروز حتی دشمنان نظام نیز دستاوردها و توانمندی های ایران را می شناسند.

بهرام نیا یادآور شد: به هیچ وجه نباید تسلیم جبهه دشمن شویم و با جهاد آشوب ها و جنگ نرم آن ها را خنثی کنیم.

استاندار ایلام با اشاره به توانمندی ها و اقتدار علمی ایران در دنیا گفت: در چهار سال گذشته 300 هزار اختراع در کشور به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به خدمات سیستماتیک در ارائه خدمات به مردم گفت: امسال در ایام الله دهه فجر 243 طرح و پروژه تنها در استان ایلام با وام بالغ بر 2 میلیارد تن ایجاد شد. و 1890 نفر مشغول بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید