روش ثبت اسپرم قطعاً کوتاه می شود / مقر فعالیت های جهادی سازمان های جوانان ایجاد می شود

زمان: 08:13
منتشر شده در: 1400/07/30
کد خبر: 1778136

یامین پور گفت: ما به دنبال ایجاد ستاد جهادی تشکل های جوانان در معاونت جوانان هستیم و برنامه اولیه آن طوری طراحی شده است که بتوان از سازمان های جوانان کشور حمایت بیشتری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ وحید یامین پور سرپرست معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در دیدار وزیر ورزش دولت سیزدهم با باشگاه های ورزشی استان مرکزی گفت: مراحل ثبت سازمان های مردم نهاد (سازمان های مردم نهاد) در حال انجام است و این روش قطعا کوتاه تر خواهد بود «به ویژه اگر آیین نامه اجرایی وزارتخانه اعلام شود ، این موضوع سرعت بیشتری می گیرد.

وی افزود: مطالب فرهنگی سمناها از استان مرکزی بسیار رنگارنگ است و ما با پیشنهادی که ارائه شد تا این استان به مرکز فعالیت های فرهنگی سمناهای جوان کشور ارائه شود موافق هستیم و این موضوع را برنامه ریزی می کنیم. “

یامین پور ادامه داد: به دنبال ایجاد ستاد جهادی تشکل های جوانان در معاونت جوانان هستیم و برنامه اولیه آن طوری طراحی شده است که بتوان از سازمان های جوانان کشور حمایت بیشتری کرد.

سرپرست معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: حمایت های انجام شده از سازمان های جوانان استان مرکزی به مدت یک سال و نیم حدود یک میلیارد و 100 میلیون است که کمتر از متوسط ​​حمایت های کشور است. دو مورد ممکن است اتفاق افتاده باشد ، اول اینکه ظرفیت جذب این وام ها وجود ندارد. دومین حادثه این است که مدیر کل ورزش و جوانان استان برخی وام ها را به فعالیت های ورزشی اختصاص داده است.

وی گفت: البته این تنها حمایتی نیست که از جوانان در روستاها انجام می شود. زیرا پروژه هایی مانند شخصیت و سرباز ماهر که در حومه شهر ساخته می شوند نیاز به هزینه زیادی دارند. اما به طور کلی از استان مرکزی به عنوان یکی از مراکز صنعتی کشور انتظارات بیشتری می رود.

سرپرست معاونت امور جوانان در امور جوانان گفت: متأسفانه در شش ماه گذشته جلسه این ستاد به ریاست استاندار مرکزی تشکیل نشده است ، در حالی که این ستاد می تواند پیوندی بین جوانان و دولت باشد. وزارت ورزش و جوانان و باید جدی گرفته شود. بنابراین استانداران باید توجه ویژه ای به این ستاد داشته باشند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید