رونق صنعت دیجیتال در استان زنجان نیازمند حمایت بخش خصوصی است


ساعت: 18:02
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818250

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان:

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه اگر می خواهیم اقتصاد دیجیتال پررونقی در استان داشته باشیم باید زیرساخت های لازم برای تقویت و توسعه کسب و کار فناوری اطلاعات و ارتباطات با محوریت بخش خصوصی را فراهم کنیم، گفت: پشتیبانی استان زنجان و ترویج بوم شناسی توسعه کسب و کار.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد سرای در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: اگر می‌خواهیم اقتصاد دیجیتال پر رونقی در استان داشته باشیم، باید زیرساخت‌های لازم را برای تقویت و توسعه کسب‌وکارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات با محوریت بخش خصوصی فراهم کنیم. در این راستا باید یک سری حمایت از بخش خصوصی انجام شود.»

وی افزود: اولین اقدامی که باید برداشته شود، تقویت و حمایت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان زنجان به عنوان تشکل صنفی و قانونی این مجموعه و بنگاه های اقتصادی است. گام بعدی توسعه یک اکوسیستم برای توسعه کسب و کار است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه گام های اولیه در سال گذشته برداشته شد، گفت: دو پارک علم و فناوری در استان وجود دارد که عضو پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال هستند. با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بودند.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال گذشته تفاهم نامه ای بین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات و بخشداری برای هدایت این موضوع در استان منعقد شد، افزود: امیدواریم این امر زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی در استان فراهم کند. استان.

سرایی گفت: برای برداشتن گام های بعدی باید مشارکت و همکاری مسئولان استانی در راستای رونق کسب و کار ICT صورت گیرد.

وی تاکید کرد: اگر استان بتواند در تفاهم نامه عملکرد مثبتی داشته باشد، قابلیت و ظرفیت افزایش را دارد، اما این امر باید با تلاش و جدیت مضاعف در استان و در قالب تعامل بیشتر با فناوری های اطلاعات و ارتباطات انجام شود. پیام ها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید