روی داوران جوان فوتسال سرمایه گذاری می کنیم/ به دنبال شایسته سالاری هستیم

ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785098

رئیس دپارتمان داوری گفت: هدف اصلی دپارتمان داوری استفاده از تجربیات پیشکسوتان در بحث آموزش و استعدادیابی است، اما در حال سرمایه گذاری روی داوران جوان فوتسال هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «رضا سخندان» روز چهارشنبه در دیدار با حضور پیشکسوتان داوری فوتسال گفت: این دیدار با حضور خداداد افشاریان، منوچهر نظری، صدرالدین موسوی، محمودرضا نصیرلو و جمشید لامعی در سالن اجتماعات فدراسیون و از حضور داوران در هشتم لیگ برتر فوتسال تقدیر کردیم.

وی افزود: در بخش فوتسال نیز به بحث جوانان پرداختیم و تصمیم گرفتیم از تجربیات داوران بین المللی در این زمینه کمک بگیریم.هدف اصلی اداره داوری استفاده از تجربیات پیشکسوتان داوری در بحث آموزش و استعدادیابی است. .

رئیس دپارتمان داوران یادآور شد: ما به دنبال شایسته سالاری هستیم و داوران را با توجه به توانایی و عملکردشان در مسابقات لیگ رتبه بندی می کنیم و همچنین می خواهیم در داوری جوان باشیم اما این به معنای افزایش تعداد داوران نیست. داوران در لیگ‌ها، اما حفظ داوران بین‌المللی.»، داوران جوان را نیز وارد داوری لیگ‌های حرفه‌ای می‌کنیم، در صورت مهیا بودن شرایط، قصد داریم تعداد داوران را به حد استاندارد برسانیم.

سوهندان در خصوص بحث در آکادمی داوری خاطرنشان کرد: در نظر داریم در 5 یا 6 منطقه کشور آکادمی داوری فوتبال را اداره کنیم. در این دوره شرکت کنندگان آموزش های لازم را در زمینه آمادگی جسمانی، قوانین داوری و قرارگیری مناسب زیر نظر مدرسان داوری خواهند دید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید