ریشه نارضایتی دشمن این است که پیشرفت ایران را نمی بیند


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914968

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ریشه بدبختی دشمن این است که نمی تواند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند، گفت: معتقدیم امنیت باید با پیشرفت، آسایش و آرامش همراه باشد و در این راه تلاش می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی امروز 19 آذرماه در نخستین جشن آبرسانی به 110 روستای استان فارس و آیین بهره برداری از 656 پروژه عمرانی و تخریبی سپاه فجر فارس گفت: یک ماه پیش مردم شیراز دارای روحیه علم و ایمان بودند.» شهدای حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ تشییع شدند و حاضران آنقدر پرشور بودند که مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان به این حضور اشاره کردند.

وی با یادآوری اینکه آبرسانی کار ابوالفضلی بوده است، تصریح کرد: آبرسانی کار خداست و آنقدر بزرگ است که سربازان لشکر امام حسین(ع) جان خود را فدای این کار کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز در اقدامی کاملا هماهنگ مسئولان کشوری و استانی توانستند به بخشی از عهد خود با مردم عمل کنند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه فقر و فحشا وعده شیطان است، تاکید کرد: امروز معنای این جمله را در همه جای دنیا می بینیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دشمنی همیشگی دشمنان و سران استکبار تصریح کرد: مشاهده می کنیم کسانی که پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا نمی بینند، بذر طغیان را در دل جوانان می کارند و امروز هم با شکست تیم فوتبال ایران، دشمنان کشور به نمایندگی از آن جشن می گیرند، هرچند برای ما فرقی نمی کند.

وی بیان کرد: تمام شکوه و عظمت یک کشور مبتنی بر امنیت است و دشمن هم متوجه این موضوع شده و آسایش و آرامش را برای این مردم نمی خواهد و از رفاه مردم ناراضی هستند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ریشه بدبختی دشمن این است که نمی تواند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند، گفت: معتقدیم امنیت باید با پیشرفت، آسایش و آرامش همراه باشد و در این راه تلاش می کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پروژه های امروز همزمان فرهنگی، مدنی، مذهبی و ورزشی است، تاکید کرد: فضیلت باید در همه ابعاد زندگی ما تجلی پیدا کند.

وی از مسئولان استان فارس خواست تا فارس و شیراز را که شهری با فرهنگ، هنر، تمدن، دانش، فلسفه و علم در جهان است، گل سرسبد کنند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه تا پای جان در کنار مردم و این نظام و کشور خواهیم بود، اعلام کرد: با جوانان فریب خورده و دست در دست هم در برابر دشمن ایران اسلامی و این مردم عزیز شمشیر خواهیم کشید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بچه های بسیج و سپاه از این افراد هستند. اجازه نمی دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می کنیم تمام درد و رنج این مردم خورده ما شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید