دشمن پیشرفت ایران اسلامی را نمی بیند/ ما تا آخر عمر با مردم و این نظام و کشور می مانیم.


ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914919

فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه ریشه بدبختی دشمن این است که نمی تواند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند، گفت: معتقدیم امنیت باید با پیشرفت، آسایش و آرامش همراه باشد و در این راستا تلاش می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در اولین جشن جهاد آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان فارس و اجرای ۶۵۶ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی توسط سپاه فجر فارس با اشاره به امروز با مژده به فارس پهناور، سرزمین علم، خرد، ادب و به فلسفه و دیار شهدا رسیدیم، اعلام کرد: یک ماه پیش مردم شیراز با روحیه علم و ایمان، شهدای حمله تروریستی را به خاک سپردند. حرم مطهر شاهچراغ و حاضران آنقدر پرشور بودند که مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان به این حضور اشاره کردند.

وی با یادآوری اینکه آبرسانی کار ابوالفضلی بوده است، تصریح کرد: آبرسانی کار خداست و آنقدر بزرگ است که سربازان لشکر امام حسین(ع) جان خود را فدای این کار کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در اقدامی کاملا هماهنگ مسئولان کشوری و استانی توانستند به بخشی از عهد خود با مردم عمل کنند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه فقر و فحشا وعده شیطان است، تاکید کرد: امروز معنای این جمله را در همه جای دنیا می بینیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دشمنی همیشگی دشمنان و سران استکبار، تصریح کرد: مشاهده می کنیم کسانی که پیشرفت ایران اسلامی را در جهان نمی بینند، بذر عصیان را در دل جوانان می کارند. و امروز هم در شکست تیم فوتبال ایران که دشمنان کشور به نمایندگی از آن جشن می گیرند، هرچند برای ما فرقی نمی کند.

وی بیان کرد: تمام شکوه و عظمت یک کشور مبتنی بر امنیت است و دشمن هم متوجه این موضوع شده و آسایش و آرامش را برای این مردم نمی خواهد و از رفاه مردم ناراضی هستند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ریشه بدبختی دشمن این است که نمی تواند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند، گفت: معتقدیم امنیت باید با پیشرفت، آسایش و آرامش همراه باشد و در این راه تلاش می کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه پروژه های امروز همزمان فرهنگی، مدنی، مذهبی و ورزشی است، تاکید کرد: فضیلت باید در همه ابعاد زندگی ما نمایان باشد.

وی از مسئولان استان فارس خواست تا فارس و شیراز را که شهری با فرهنگ، هنر، تمدن، دانش، فلسفه و علم در جهان است، گل سرسبد کنند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه تا پای جان در کنار مردم و این نظام و کشور خواهیم بود، اعلام کرد: با جوانان فریب خورده و دست در دست هم در برابر دشمن ایران اسلامی و این مردم عزیز شمشیر خواهیم کشید.

وی گفت: بچه های بسیج و سپاه از این افراد هستند. اجازه نمی دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می کنیم تمام درد و رنج این مردم خورده ما شود.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس ضمن تبریک هفته بسیج و ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: آنچه در استان فارس انجام شد محصول و کارآمدی کار مشترک نهادهای مختلف است که با همکاری می توان گرهی از مشکلات را حل کرد. .

بهره برداری از پروژه های آبرسانی به 110 روستا، 240 پروژه عمرانی و غیر عمرانی توسط احمد بن موسی(ع)، 480 پروژه مهندسی، بهره برداری از ماشین آلات مهندسی بسیج سازندگی از جمله برنامه های امروز است که فرمانده سپاه فجر فارس به آنها اشاره کرد.

به گفته بوعلی، پروژه آبرسانی شامل 372 روستا با 304000 نفر جمعیت و 195 کیلومتر است.

وی با بیان اینکه در حوزه ساخت و ساز، تامین آب کشاورزی، احداث مراکز بهداشتی و درمانی، ساخت و ساز و نوسازی منازل محروم، احداث حمام و ساخت کارگاه از امروز به بهره برداری می رسد، گفت: در این راستا به بهره برداری می رسد. مهدی (عج) شیراز، مجتمع اوقات فراغت حضرت احمد بن موسی مشهد مقدس، 22 صلاح صالحین و ناحیه مقاومت از جمله این پروژه ها هستند.

سردار بوعلی گفت: طبق برنامه استانداری قرارگاه حرم سوم با همکاری همه دستگاه های همکار در قرارگاه احمد بن موسی تشکیل و در کنار آن کمیته محرومیت زدایی در شیراز راه اندازی شد. شورای شهر در نهایت با جمع بندی دستاوردهای این اردوها در خصوص اقدامات انجام شده تصمیم گیری کند.

وی با یادآوری اینکه آسفالت و زیرسازی راه روستاهای اطراف شیراز از جمله پروژه هایی است که امروز به بهره برداری می رسد، ادامه داد: بر اساس اقدامات قرارگاه احمد بن موسی و قرارگاه شهرداری، پروژه های عمرانی در 41 محله با اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال انجام شد. 500 میلیارد تومان از امروز شروع می شود.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به مناسبت روز مجلس از شهدای مجلس به ویژه شهید مدرس یاد کرد و به اقدامات سپاه فجر فارس در ایام کرونا در نجات جان مردم اشاره کرد. هزاران نفر از مردم استان افزودند: طرح شهید سلیمانی برای نجات جان مردم در این ایام کمک بزرگی بود.

وی به فعالیت های سپاه فجر در حوزه بهداشت، ساختمان و سازندگی اشاره کرد و گفت: طرح جهاد آب کمک زیادی به دولت در امید بخشی به مردم در موضوع آب کرده است که البته نیاز به همکاری دارد. سازمان های این ولسوالی برای ادامه این کار در 400 قریه اکنون در مرحله دوم هستیم.

ایمانیه به آسفالت معابر اشاره کرد و گفت: با همکاری بنیاد مسکن، معاونت سازندگی استانداری و سپاه و بسیج سازندگی کارهای بزرگی در این زمینه انجام شده است.

استاندار فارس گفت: در راستای اشتغال، فعالیت های فرهنگی به ویژه طرح چهارشنبه های طلایی و مبارزه با اعتیاد و همچنین راه اندازی کمپ ترک اعتیاد شماره 3، تیم ورزشی شهید سپاسی شیراز تنظیم و نظارت بر بازار، حفظ امنیت استان در کنار نیروی انتظامی از دیگر اقدامات سپاه فجر در استان فارس است.

استاندار فارس از سردار سلامی برای حمایت از تیم فجر شهید سپاسی و حمایت مالی از گروه های جهادی فعال در استان خواستار شد.

دیدگاهتان را بنویسید