دشمن جمهوری اسلامی را در اوج قدرت می بیند


ساعت: 08:53
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902282

خادمی گفت: توطئه جدید بسیار پیچیده است و ملت بزرگ ایران با بصیرت مثال زدنی خود این نقشه شوم دشمن را خنثی و درهم خواهد شکست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام خادمی رئیس تبلیغات اسلامی گچساران در گفتگو با صبح زاگرس; وی در خصوص گستردگی فتنه های جدید دشمن گفت: باید توجه داشت که یکی از دلایل اصلی قیام دشمن، دستاوردها و موفقیت های انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است. امروز جمهوری اسلامی ایران توانسته است اقتدار، عزت و عظمت واقعی خود را به جهانیان ثابت کند و همین موضوع خشم دشمنان را نیز برانگیخته است.

وی افزود: بنابراین آنچه مهم است این است که توطئه جدید بسیار پیچیده است و ملت بزرگ ایران با بصیرت مثال زدنی خود این نقشه شوم دشمن را شکست داده و درهم می کوبند. هر چند نظام حاکم هرگز دست از توطئه علیه ملت ایران برنمی‌دارد.

حجت الاسلام خادمی ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی قیام های مختلفی را علیه کشورمان طراحی کردند و امروز هم دشمنان هدف دیگری را دنبال می کنند که تضعیف از درون و حمله از بیرون است. ذلت این حد را برای دشمنان باقی نمی گذارد.

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: البته در قیام های دشمن (مهسا امینی) همه شاهد بودیم که دشمن از فضای مجازی استفاده می کند که می تواند شبهه افکنی، شایعه سازی، شایعه پراکنی، دروغ، اخاذی و اخاذی و … … شورش های خیابانی سازماندهی کنیم و سپس نوجوانان و جوانان خود را به خیابان ها ببریم.

وی افزود: از این رو غفلت برخی مسئولان و متولیان امر در فضای مجازی و بی توجهی به جهاد تباین باعث شده بسیاری از نسل جوان ما فریب بخورند و ابزار دشمن برای ایجاد بی نظمی در کشورمان شوند.

حجت الاسلام خادمی گفت: آنچه مسلم است کار دشمن ایجاد دشمنی است، اما با پا به پای زنان، سلبریتی ها، ورزشکاران و اقوام مختلف نقشه جدیدی برای حمله به سازه ها طراحی می کنند. جمهوری اسلامی به بهانه های مختلف این قیام نیز با رهبری ملت بصیر ایران اسلامی شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید