اعتراف دشمن به عدم نتیجه گیری از تحریم ها اوج اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می دهد


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806433

مسئول دفتر رهبری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

رئیس ستاد انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اظهارات سخنگوی وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه تحریم ها علیه ایران تمام نشده است، گفت: این اذعان نشان می دهد که دشمنان ما ضعیف هستند، جمهوری اسلامی در آنجا وجود دارد. قدرت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; انقلاب اسلامی ایران در طول عمر پربرکت خود به دستاوردهای مادی و معنوی مختلفی دست یافته و خدمات فراوانی ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دستاوردها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اذعان دارند، خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه رژیم ستمشاهی یا کسانی که خود در دولت قبل بودند اعتراف می کنند که دستاوردی نداشته اند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه در شرایط کنونی بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیازمند جهاد تبیین هستیم، افزود: دانشگاهیان، حوزویان، دانشمندان، صدا و سیما و رسانه ها باید در اینجا به صورت مقایسه ای کار کنند و مقایسه کنند. دستاوردهای امروز با دوران قبل از انقلاب.»

وی گفت: اگرچه ضعف هایی وجود دارد، اما پیشرفت مادی و معنوی انجام شده غیرقابل انکار است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره مجدد به دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد گفت:.

وی با بیان اینکه دشمنان برعکس هدف بزرگ امام خمینی(ره) را به مردم نشان می دهند، گفت: این نشان می دهد که دشمنان و بیگانگان در فضای مجازی و تبلیغاتی تلاش می کنند.

حجت الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: لازمه مقابله با فعالیت رسانه ای و تبلیغات منفی دشمن این است که دوستداران انقلاب نیز تلاش کنند و چشم انداز انقلاب را با آمار و مستند بیان کنند.

وی افزود: انقلاب امروز ما برای حفظ مرزهایمان به جایی رسیده است که آمریکا باید ملاقات کند و ببیند چگونه می تواند ایران را محدود کند و حرکت عظیمی در بعد دفاعی و نظامی صورت گرفته است. “

رئیس دفتر انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه تحول عظیمی در بعد اقتصادی ایجاد شده است، گفت:

وی گفت: این شناخت نشان می دهد که دشمنان ما در موضع ضعف قرار دارند و نظام جمهوری اسلامی در اوج صلابت و قدرت است.

حجت الاسلام بیگدلی گفت: انتظار و مطالبه همه مخاطبان به ویژه نوجوانان و جوانان مطالعه خدمات و دستاوردهای انقلاب و مقایسه وضعیت موجود با وضعیت قبل از پیروزی انقلاب است.

وی افزود: علاوه بر این، با توجه به چشم انداز انقلاب، وضعیت جمهوری اسلامی در منطقه و جهان و تأثیرات مختلفی که انقلاب امروز توانسته در جهان ایجاد کند، مطالعه کنید تا به راحتی نتیجه گیری کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید