زاهدان میزبان پیاده روی نمادین اربعین برای بازماندگان کاروان عشق است


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897104

سپاه آستان مقدس کهف الشهدا ناحیه ابوذر زاهدان:

محمود جوادیان فر از برگزاری اجتماع نمادین لشکر امام حسین (ع) در روز اربعین خبر داد و گفت: مهمترین اتفاق در اجتماع اربعین افزایش معرفت حسینی است که با توجه به این موضوع مرحوم آیت الله بهجت، مقدمه ظهور پیامبر اکرم (ص) به شمار می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود جوادیان فر، تولیت آستان مقدس کهف الشهدا ناحیه ابوذر زاهدان در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: جاماندگان اربعین حسینی برای استفاده از این اجتماع عظیم می توانند در این اجتماع نمادین شرکت کنند. لشکر امام حسین (ع) و پیاده روی در روز اربعین. اربعین از مقبره شهدای زاهدان تا غار شهدا برگزار می شود لطفا حضور داشته باشید.

وی با اشاره به برپایی 22 موکب در مسیر پیاده روی تصریح کرد: سخنرانی مذهبی و اقامه نماز ظهر اربعین در مجمع از برنامه های این اجتماع خواهد بود.

جوادیان فر با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «توسل مغناطیسی حسینی از روز اربعین شروع شد، جبار بن عبدالله از مدینه برخاست و به کربلا کشیده شد، همان مغناطیسی است که حتی پس از گذشت قرن ها همچنان در دل من و شما وجود دارد. گذشت.» وی ادامه داد: در روز اربعین در زاهدان همه با هم همصدا و همگام می خوانیم، دل های دردسر را می فرستیم و عبادت اربعین را می خوانیم.

تولیت آستان مقدس کهف شاهان ناحیه ابوذر زاهدان گفت: این برنامه از ساعت 9 صبح پنجم شهریورماه از گلزار شهدای شهر حدخان واقع در بلوار شهید حاج قاسم میرحسینی آغاز و ادامه خواهد داشت. تا ساعت 6:30 بعد از ظهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید