زباله برداری کرج اقدامی عجولانه بود/ مسئولان شهری با مردم صادق باشند!

ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780735

علیرضا رحیمی جمع آوری زباله ها را اقدامی عجولانه توصیف کرد و گفت: بخشی از خسارت بارندگی ناشی از حذف این سطل هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا رحیمی نایب رئیس شورای شهر کرج در گفت و گو با خبرنگار تیتریک، جمع آوری سطل های زباله را اقدامی عجولانه توصیف کرد و گفت: بخشی از خسارت بارندگی ناشی از حذف این سطل ها است.

وی ادامه داد: جمع آوری این سطل ها اگرچه ماهیت درستی داشت، اما چون طرح جایگزینی برای آن وجود نداشت، خسارات زیادی به شهر وارد کرد.

رحیمی با اشاره به اینکه بارها این موضوع را به مسئولان شهری گوشزد کرده ایم، افزود: امروز در هر محله که می رویم اولین درخواست شهروندان مربوط به بحث سطل های زباله و سلامت منطقه است.

عضو شورای شهرداری کرج با ابراز تأسف از اینکه امروز کار شورای شهر به جایی رسیده است که باید به شهرداری برای گذاشتن سطل زباله هشدار دهد، گفت: با مردم صادق باشید. فرض کنید سطل می خریم، اما برای مدتی! مواظب مردم باشید و کاری را که آنها می خواهند انجام دهید.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه بارندگی های روزهای اخیر در کرج غیرقابل پیش بینی و غیرقابل پیش بینی نبوده است وقوع این میزان سیلاب در این شهرستان را نابخشودنی ارزیابی کرد و یادآور شد: لایروبی نهرها و نهرها در فصول گرم سال و بازدید قبل از بارندگی خاطرات خدمات شهری که باید برای جلوگیری از سیل در روستاها انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید