زنان محجبه به دو گروه جدید تقسیم شدند

زنان محجبه به دو گروه جدید تقسیم شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری از شناسایی و برخورد با بی حجابی های متخلف خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: با متخلفان که تعداد آنها محدود است برخورد خواهیم کرد.

عبدالرضا علیمحمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری در ستاد حجاب و عفاف چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر با دو نوع بی محجبه، بی حجابی مواجه هستیم که تعداد آنها محدود و محدود است. باید شناسایی شوند و چه کسانی هنجارها و هدف آنها را نقض نکنند. زیر سوال بردن سیستم باید بین این دو گروه تفاوت قائل شود.

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر وضعیت حجاب در استان بحرانی نیست اما برای جلوگیری از بروز مشکلات باید برنامه ریزی کرد و طبق برنامه پیش رفت.

وی افزود: باید برنامه ای با بازه های زمانی متعدد تدوین شود و در آن تعهدات هر سازمان حقیقی و حقوقی مشخص شود و پس از گذشت زمان مشخص ارزیابی لازم از نهادهای مختلف صورت گیرد.

علیمحمدی ادامه داد: بازارها، مدارس، دانشگاه‌ها، پارک‌ها و ادارات گلوگاه‌های اصلی هستند که باید برای هر بخش برنامه‌ریزی کنیم و وظایف را به متخصصان این حوزه محول کنیم و اگر در مکان خاصی اتفاق افتاد، آمار و اطلاعات به وضوح مشخص شود. تا راهکارهای مناسبی برای این امر ارائه شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تبیین موضوع حجاب باید بیش از پیش با زبان نرم و غیر توهین آمیز و در درجه اول آموزش، راهنمایی، تشویق و سپس تذکر، مقابله و برخورد با مردم انجام شود. که فرهنگ حجاب در جامعه به درستی نشان داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید