زنان نقشی بی بدیل در تربیت نسل مهدوی دارند/ در جهاد به اختصار توضیح دادیم.


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901678

مینا فدایی گفت: زنان در تربیت نسل مهدوی نقشی بی بدیل دارند و باید فرزندان خود را با امام دوازدهم (ع) آشنا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مینا فدایی کارشناس علوم قرآنی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: عصر غیبت، عصر امتحان بندگان در پیشگاه خداوند است و بسیاری درگیر مال دنیا و غفلت از امام هستند.

وی ادامه داد: ایمان مردم در عصر غیبت به شدت متزلزل شده است و تنها عده محدودی مطیع کامل ولی خدا هستند.

فدایی با بیان اینکه ادای فریضه و ترک گناه دو خصلت بهترین یاران منتظر در زمان غیبت است، تصریح کرد: هر گاه بتوانیم زندگی خدا را در همه امور اصل قرار دهیم، بدانیم که می توانیم خود را در زمره اهل بیت قرار دهیم. یاران حضرت حق.

این کارشناس گفت: امام زمان(عج) در میان ما زندگی می کند به قول امام صادق(ع): «امام را می بینیم ولی نمی شناسیم».

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ شناختی نیز درصدد تضعیف باورها، عقاید و ایمان جوانان است، تصریح کرد: در قیام های دشمن در عصر کنونی، جنگ شناختی دشمن را به وفور می بینیم، این جنگ بسیار جدی است و تنها راه مبارزه با آن مبارزه با آن است و ضربه زدن به ولایت است.

فدایی با بیان اینکه زنان در تربیت نسل مهدوی نقش بی بدیل دارند، ادامه داد: مادران باید فرزندان خود را با امام دوازدهم آشنا کنند زیرا در آن روز که سالگرد مهدویت بود شاهد نبود برنامه های فرهنگی در معرفت امام بودیم. آغاز امام ولايت.رسانه ملي و اين امر در تاييد آن مشهود بود.

این کارشناس افزود: اگر از نسل جوان درباره امام زمان (عج) بپرسیم چیزی نمی دانند و این غرابت و گمنامی یاران دوازدهم نشان می دهد که در توضیح کوتاهی کرده ایم.

وی با بیان اینکه دشمن از کوتاهی ما در تبیین 12 یار سوء استفاده کرده است، گفت: دشمن به طرز بسیار خطرناکی روی افکار و اعتقادات جوانان ما کار کرده است و امروز جوانان دهه 80 را در آشوب های خیابانی می بینیم.

وی با تاکید بر اینکه به فرموده مقام معظم رهبری با حجاب و بی حجاب کشور را دوست دارند، گفت: مردم کشورشان را دوست دارند اما ما نتوانستیم قهرمانان کشور را معرفی کنیم و دشمن با هدف قرار دادن قانون تلاش کرد در کشور ناآرامی ایجاد کند. افسران مجری

این کارشناس تاکید کرد: 26 سازمان در کشور مسئولیت حجاب را بر عهده دارند که از این تعداد 24 سازمان وظیفه ترویج حجاب را بر عهده دارند و تنها 2 سازمان وظیفه مبارزه با بی حجابی را بر عهده دارند اما چون این اهمیت را به افکار عمومی منتقل نکردیم، دشمن در حال انتشار یک واقعیت نادرست است. او دست به دامان مردم شد و سعی کرد نیروی انتظامی را از بین ببرد.

وی گفت: فیلمنامه مهسا امینی ثابت کرد که باید با ابزارهای روز در تربیت دینی و انقلابی نسل جوان کار کنیم.

فدایی در پایان خاطرنشان کرد: امام زمان (عج) منتظر 313 یاران واقعی است، نسل جوان را به همراه دوازدهم معرفی کنید و زنان در این امر نقشی بی بدیل دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید