زندگی نامه شهدا گنجینه ای ارزشمند برای رشد نسل جوان است

ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798403

امیرعباس دانشی گفت: سیره شهدا گنجینه ارزشمندی برای رشد نسل جوان است چرا که این گنجینه تاثیر زیادی در ایجاد نقشه جوانان در مناطقی که جامعه نیاز دارد دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این رزمنده دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: عنصر امید در بین شهدا رسوخ می کند زیرا هیچ گاه امید خود را در راه جهاد از دست نداده اند.

امیرعباس دانشی ادامه داد: حضور شهدا در سراسر کشور در سالروز شهادت سردار دلا نعمت بزرگی است.

وی افزود: شهدا به تعبیر قرآن زنده هستند و حضور پرشور مردم در این مراسم تجدید میثاق با آرمان های انسان هایی است که توانسته اند بر هوای نفسانی خود غلبه کنند و در این مراسم به شهادت برسند. راه جهاد».

این رزمنده بیان کرد: زندگی نامه شهدا گنجینه ارزشمندی برای رشد نسل جوان است چرا که این گنجینه تاثیر بسزایی در ایجاد نقشه جوانان در عرصه های مورد نیاز جامعه دارد.

دانشی خاطرنشان کرد: هر چه مردم در مراسم تشییع شهدا باشکوهتر باشند، دشمنان داخلی آنها بیشتر احساس خطر می کنند و این باعث می شود دشمنان خارجی از قدرت مردمی نظام اسلامی ما هراس داشته باشند.

وی ادامه داد: جامعه ای که امید به آینده را از دست می دهد نمی تواند در برابر بحران ها و مشکلات سخت ایستادگی کند بنابراین باید امید را از شهدا گرفت.

این جانباز افزود: امروز دشمن از جنگ قصه برای تزریق روحیه ناامیدی به کشور استفاده می کند که باید بسیار هوشیار بود.

دانشی بیان کرد: اگر امروز داستان شهدا را برای آینده تبیین و آماده نکنیم، دشمن از این داستان ها به نفع خود و برخلاف آرمان انقلاب استفاده می کند.

وی گفت: برای رفع موانع و مشکلات امروز جامعه نیازمند نگاه امیدوارانه به دوران دفاع مقدس هستیم چرا که دشمن در عرصه نرم به ویژه در فضای مجازی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا ناامیدی را به جامعه تزریق کند.

این رزمنده تاکید کرد: روز شهدا از نشاط معنوی بالایی برخوردار است و این نشاط در جامعه ماندگار خواهد بود و کشور را از نفوذ در امان می کند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: راه و مکتب شهید سلیمانی در دنیا ادامه دارد زیرا شهدا زنده هستند و راه و مکتب آنها در دین مبین اسلام به زور ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید