زندگی پس از زندگی به یک برنامه افطاری محبوب تبدیل شده است


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839194

در جدیدترین نظرسنجی صدا و سیما، زندگی پس از زندگی با حدود 28 درصد از بینندگان این برنامه پرطرفدار جایگاه خود را شکست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، 38.5 درصد از پاسخگویان از بینندگان ویژه برنامه های افطاری رادیو و تلویزیون ایران بوده اند.

در بین ویژه برنامه های افطاری شبکه های تلویزیونی، برنامه زندگی پس از زندگی شبکه چهار نسبت به سایر برنامه های افطاری شبکه چهار با 27.9 درصد محبوبیت بیشتری برخوردار است.

مرکز ملی پژوهش های رسانه ای نیز در این پژوهش از مخاطبان ویژه برنامه های سحر سیما نظرسنجی کرده است.

بر اساس نظرسنجی مرکز ملی پژوهش های رسانه ای، «ویژه برنامه قند» با 12.8 درصد بیشترین بیننده را در شبکه های استانی دارد.

همچنین در بین ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه های شب های قدر با 51.3 درصد بیشترین مخاطب را دارد.

پس از ویژه برنامه های شب های قدر، برنامه های «تلاوت قرآن کریم» با 34.8 درصد، برنامه های «نماز» با 33.5 درصد و «سخنرانی دینی» با 32.2 درصد بیشترین مخاطب را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید