زودیا پرسپولیس درباره استقلال: ما بهترین تیم ایران هستیم

زودیا پرسپولیس درباره استقلال: ما بهترین تیم ایران هستیم

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس پس از آقای گلی در تیم امیدهای پرسپولیس با پیشرفت خیره کننده خود به تیم بزرگسالان پرسپولیس پیوست و در چند دیدار مهم از جمله دربی و فینال آسیا برای سرخپوشان پایتخت گلزنی کرد اما روند موفقیت این تیم عبدی ادامه می دهد. پیدا نکرد، هرچند عبدی به دلیل سن کمش توانایی صعود دوباره در پرسپولیس را دارد. به بهانه پیشنهاد جدیدی از تیم پرتغالی چاوز برای آوردن عبدی، با او به گفت و گو نشستیم.

نظر شما در مورد پیشنهاد چاوز پرتغال برای جذب شما چیست؟

قبلاً چندین پیشنهاد دریافت کرده بودم، اما می خواستم بمانم.

اما آیا هنوز باید عضو باشگاه باشید؟

این دقیقا به این دلیل است که من یک بازیکن حرفه ای هستم و با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و اگر فروش من به منافع باشگاه کمک کند، همچنان تابع تصمیم باشگاه هستم و در هر صورت تابع تصمیمات باشگاه هستم.

به میل خود بگویید و صحبت کنید؟

مطمئنا هر چه دارم از تیم پرسپولیس و هواداران این تیم است که همیشه در کنار من بوده و تشویقم کرده اند. من در این چند سال رشد خوبی در پرسپولیس داشته ام، به همین دلیل پرسپولیس را دوست دارم و می خواهم در پرسپولیس بمانم و بیشترین گل را بزنم و در شادی و موفقیت این تیم سهیم باشم. از طرفی رقابت باعث پیشرفت بیشتر می شود، پس دوست دارم رقابت کنم و آقای گل شوم.

صحبت از حضور دو مهاجم خارجی در تیم شماست. در این شرایط نگران نیستید که بازی به دست شما نرسد؟

واقعاً این موضعی که می گویم از ته دل است. اتفاقاً من واقعاً دوست دارم بیشترین رقابت را داشته باشم و از رقابت لذت می برم و اگر 10 مهاجم بیایند آماده مسابقه هستم و فکر می کنم با حضور مهاجمان خوب و متعدد می توانم بیشترین رقابت و پیشرفت را در چنین فضایی داشته باشم. .

فصل گذشته شما نتوانستید ششمین عنوان متوالی را کسب کنید. آیا می توانی در لیگ بعدی دوباره قهرمان شوی؟

ما تیم خوبی داریم و فکر می کنم بهترین تیم ایران هستیم و از هر زاویه ای که به آن نگاه کنیم چه از نظر مربی و کادر فنی و چه از نظر بازیکن و از همه مهمتر هواداران که بهترین پشتوانه هستند. ما و آنها بیشترین حمایت را از ما کردند و همه از ما حمایت کردند، به حق می توانم بگویم که ما بهترین هواداران را داریم و می توانیم روی تلاش خود و حمایت هوادارانمان که بهترین هستند حساب کنیم تا با همه نیروها بجنگیم و پیروز شویم. قهرمانی و آن را به ویترین پرافتخارترین تیم ایران اضافه کنیم و به هوادارانمان تقدیم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید