زیرساخت الکترونیکی پزشک خانواده تا دو هفته آینده تکمیل می شود


ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۹
کد خبر: 1919083

نایب رئیس مرکز ملی پزشکی خانواده و سامانه ارجاع گفت: بر اساس تصمیم امروز مرکز ملی پزشکی خانواده، ارتباطات الکترونیکی در سطح اول و دوم سامانه ارجاع باید تا دو هفته آینده تکمیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین فرشیدی معاون مرکز ملی پزشکی خانواده و نظام ارجاع کشور در پایان سومین نشست مرکز ملی پزشکی خانواده و نظام ارجاع گفت: بحث های امروز در سومین نشست مرکز پزشکی خانواده با محوریت ارتباطات الکترونیک بود. در این برنامه در این راستا باید اقداماتی در ستاد و دانشگاه های علوم پزشکی کشور انجام شود و همچنین زیرساخت های برخی مراکز روستایی تکمیل شود.

وی افزود: بر اساس تصمیم امروز مرکز کشوری پزشک خانواده، ظرف دو هفته آینده باید ارتباط الکترونیکی در سطح اول و دوم سامانه ارجاع تکمیل شود. البته ارجاع همچنان در حال انجام است، تنها لازم است ایجاد امکانات و دسترسی های لازم برای دریافت بازخورد، حول محور الکترونیکی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر اجرا می شود، گفت: همه در کشور متفق القول بوده اند که «ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به منظور کاهش پرداخت از جیب مردم» جز با اجرا. برنامه پزشک خانواده امکان پذیر نیست.

بر اساس اطلاعیه «وبدا»، سومین جلسه مرکز پزشکی خانواده و نظام ارجاع با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونان و روسای وزارت بهداشت در دفتر این وزارتخانه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید