تکمیل طرح پزشک خانواده در مناطق زیر 20 هزار نفر از اول دی ماه


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918713

وزیر بهداشت در خصوص خبر خوش تکمیل طرح پزشکی خانواده در مناطق زیر 20 هزار نفر از اول دی ماه گفت: با تکمیل زیرساخت‌های نسخه‌نویسی الکترونیکی که از 10 درصد به 90 درصد افزایش یافته است. طرح بیمه همگانی سلامت، از اول ژانویه می‌توانیم این طرح را اجرا کنیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در خبر خوشحال کننده تکمیل طرح پزشکی خانواده در مناطق زیر 20 هزار نفر از اول دی ماه گفت و توضیح داد: با تکمیل زیرساخت های نسخه الکترونیکی که از 10 درصد افزایش یافت. 90 درصد و همچنین طرح بیمه همگانی سلامت از اول دی ماه می توانیم این طرح را اجرا کنیم.

وی گفت: با درخواست شخص رئیس جمهور در این زمینه امیدواریم در بودجه سال آینده اعتبارات لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده تامین شود تا بتوانیم این طرح را در سراسر کشور اجرا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه طرح پزشک خانواده فقط درمان نیست، گفت: هر پزشک خانواده 3000 نفر تحت نظر خود خواهد داشت که هم درمان و هم پیشگیری در اولویت این طرح است. وی گفت: شرکت در طرح پزشک خانواده کاملاً داوطلبانه است و اجباری نیست، اما هر فردی که به این طرح بپیوندد شرایطی برای آنها فراهم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید