زیرساخت های استان اردبیل شایسته فیلمسازان اردبیلی نیست

ساعت: 17:02
تاریخ انتشار: 1301/10/17
کد خبر: 1922230

رئیس انجمن سینمای جوانان ایران با انتقاد از زیرساخت های سینمایی در استان اردبیل به نقش فیلمسازی در رونق صنعت گردشگری استان اردبیل پرداخت و گفت: حمایت از تولیدکنندگان و گسترش فعالیت های فیلمسازی از جمله برنامه های این انجمن است. انجمن سینمای جوانان .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی آذرپندار رئیس انجمن سینمای جوانان ایران در گفتگو با سبلان ما وی به ظرفیت فیلمسازی اردبیل اشاره کرد و گفت: استان اردبیل از ظرفیت فیلمسازی به معنای واقعی برخوردار است و بدون تعارف اردبیل توانسته با توجه به تولید فیلم های متنوعی در زمینه های مختلف بپردازد. به اکوسیستم منطقه آذربایجان.

آذرپندار از شرایط موجود برای ساخت فیلم و اکران فیلم های تولید شده توسط جوانان گلایه کرد و گفت: امیدواریم با احداث سالن ها و پردیس های سینمایی در استان اردبیل، امکان اکران فیلم های تولید شده توسط جوانان این خطه فراهم شود. در اختیار عموم قرار داده است.

رئیس انجمن سینمای جوانان ایران در بخشی دیگر از سخنان خود از زیرساخت های هنری و سخت افزاری استان اردبیل در حوزه سینما انتقاد کرد و گفت: نبود سالن مناسب و شرایط مساعد برای اکران فیلم از نقاط ضعف سینمای ایران است. استان اردبیل در حوزه فیلم و سینما.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها دو سالن قدیمی سینما در اردبیل به اهالی سینما خدمات ارائه می کنند، گفت: اگر سالن ها و پردیس های جدید با امکانات و تکنولوژی روز ساخته شود قطعا به ارتقای خدمات در حوزه سینما و هنر کمک شایانی می کند. ساخت فیلم در استان اردبیل انجام خواهد شد.

آذرپندار به نقش فیلمسازی در رونق صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: رویداد اردبیل 2023 فرصتی برای رونق گردشگری استان اردبیل است و در این زمینه هنر فیلمسازی نقش بسیار مهمی در جذب گردشگر دارد. استان اردبیل از کشورهای منطقه به گونه ای که با ساخت فیلم هایی از مناطق بکر و تاریخی زیبایی های طبیعی این استان به جهانیان عرضه شد و دوستداران طبیعت و تاریخ را به این سرزمین کهن و جذاب جذب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید