زیرساخت های بهداشتی و درمانی برای اربعین بهبود می یابد


ساعت: 10:02
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895210

وزیر بهداشت در بدو ورود به استان ایلام گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که در حوزه بهداشت و درمان اندیشیده شده مشکل خاصی برای اربعین حسینی نداریم و در صورت وجود کمبود یا ضعف زیرساخت‌ها در اسرع وقت حل خواهند شد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام در جمع خبرنگاران گفت: وزیر بهداشت در بدو ورود به استان ایلام گفت: وی افزود: خوشبختانه با تمهیداتی که در حوزه بهداشت و درمان اندیشیده شده مشکل خاصی برای اربعین حسینی نداریم و در صورت وجود کمبود یا ضعف در زیرساخت ها در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

وی افزود: با توجه به برگزاری کنگره بزرگ در اربعین با کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان در زمینه بهداشت و سلامت همکاری خواهیم داشت.

وی مهمترین هدف از این سفر را بازدید از زیرساخت های درمانی و بهداشتی پایانه مرزی مهران و استان برشمرد و گفت: مهران یکی از پایانه های اصلی در بحث اربعین است که اکثر زائران از آن تردد می کنند. بنابراین امروز از زیرساخت های این مرز بازدید خواهیم کرد با کاستی ها آشنا می شویم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت بهداشت مسئولیت سلامت زائران را بر عهده دارد، امروز پس از بازدید از پایانه مرزی مهران به مرز شلمچه خواهیم رفت و از این مرز نیز بازدید خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید