زیرساخت یک پنجره آماده ارائه خدمات الکترونیکی است


ساعت: 18:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821628

معاون وزیر دولت، مجلس و استان ها از آماده سازی زیرساخت های لازم برای پنجره واحد خدمات الکترونیک و تسهیل شرایط صدور مجوز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وزارت ارتباطات، رضا باقری اصل با اشاره به اعمال تبصره ۴ قانون اصلاح قانون اجرای سیاست مشترک اصل ۴۴ (۴۴) قانون اساسی، گفت: خدمات الکترونیکی برای مشاغل در پورتال ملی صدور مجوز کشور

وی به اقدامات انجام شده توسط وزارت ارتباطات در این زمینه اشاره کرد و افزود: وزارت ارتباطات زیرساخت های لازم از جمله سامانه، پهنای باند لازم، مرکز داده و سایر الزامات را برای اطمینان از اجرای تابلوی مقررات زدایی فراهم کرده است. فاز اول کلیه استعلام‌های الکترونیکی ارائه شده توسط دستگاه‌های اجرایی در مرکز ملی تبادل اطلاعات برای درگاه مجوز ملی کشور قابل ارائه و استفاده است.

به گفته باقری اصل، فاز بعدی این برنامه بر اساس درخواست شورای مقررات زدایی، ایجاد خدمات مورد نیاز برای تسهیل و تسریع در صدور پروانه کسب توسط دستگاه های اجرایی و ارسال الکترونیکی کلیه اسناد و استعلامات است. و همچنین مجوزهای زیادی را اعلام کرد.

معاون وزیر ارتباطات و دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات به گزارش وزیر اقتصاد در مجلس اشاره کرد و گفت: مجلس شاهد گزارش وزیر اقتصاد در اجرای قانون مربوط به تسهیل صدور است. مجوزهای کسب و کار این قانون در اجرای دستور مقام معظم رهبری با شعار «تولید; بر اساس دانش و ایجاد اشتغال». وزیر اقتصاد در این جلسه از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد زیرساخت ها و تبادل الکترونیک بین دستگاه ها در یک پنجره تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید