ساخت روستای جدید یاسک توسط ناوگان سپاه با پیشرفت بیش از 90 درصد


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841691

منطقه مسکونی جدید جاسک لیرا توسط مهندس نیروی دریایی سپاه با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد در حال ساخت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; خانه جاسک لیرایی که بر اثر سیل بزرگ شرق هرمزگان در سال 1398 به طور کامل تخریب شده بود، هم اکنون با 29 واحد مسکونی و زیربنای 112 متر در اختیار فرماندهی مهندسی نیروی دریایی سپاه قرار گرفته است. احدث لیرای در نزدیکی روستای لیرایی سابق. و بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است و تا قبل از سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی (ره) (16 دی 1401) سربازان استان تکمیل و تحویل مردم عزیز خواهند شد. منطقه . .

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه بر افتتاح به موقع پروژه عمرانی روستای مسکونی جدید لیرایی جاسک در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی (ره) تاکید کرد: روند درخواست کد جغرافیایی روستا مکان جدید و فرآیند قانونی مسکن روستایی با همکاری نهادها و ارگان های مربوطه در استان هرمزگان انجام شد. بلافاصله کار ساخت این روستای جدید الاحدث لیرای (از توابع شهرستان جاسک) با مهندس نیروی دریایی سپاه آغاز شد.

فرمانده سپاه افزود: با وجود اینکه مردم این روستا برادران عزیز اهل سنت ما هستند و همیشه شرمنده محبت آنها بوده ایم، اما با برادری و برادری که با هم داریم، بر اساس تاکیدات امام خامنه ای خود را مکلف می دانیم. «ای (حفظه الله) و دستور استاندار و مؤمنان سپاه، ساخت روستای جدید با همت جهادی و تعامل هم افزایی نهادهای انقلابی از جمله بنیاد مسکن، سازمان آب روستایی، مسکن روستایی، بنیاد مسکن، برق اصلی. و استانداری هرمزگان در حال انجام است و انشاالله مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تا 13 دی ماه دایر و در اختیار مردم منطقه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید