ساخت سریعترین شارژر توسط یک شرکت چینی

ساخت سریعترین شارژر توسط یک شرکت چینی

یک شرکت چینی سریع ترین آداپتور شارژ خود را معرفی کرد.
شرکت های چینی گوشی های هوشمند در زمینه سرعت شارژ آنقدر پیشرفت کرده اند که دیگر نه با کره ای ها و نه آمریکایی ها رقابت می کنند، اما اکنون با یکدیگر رقابت می کنند! پس از معرفی سیستم شارژ فوق سریع 300 واتی شیائومی که می تواند تنها در 5 دقیقه گوشی را به طور کامل شارژ کند، اکنون اینفینکس شارژر 260 واتی خود را عرضه و معرفی کرده است.

با توجه به پیشرفت سرعت شارژ در گوشی های سامسونگ و اپل، به نظر نمی رسد به این زودی شاهد پشتیبانی از شارژرهای سریعتر از 200 وات باشیم. با این حال، چینی ها استانداردی برای سرعت شارژ بالای 200 وات ایجاد می کنند.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که یک شرکت چینی شارژر 260 واتی خود را توسعه داده است و آخرین تصویر از این آداپتور در کنار گوشی Zero Ultra این شرکت منتشر شده است که از شارژ سریع 180 واتی پشتیبانی می کند. اگر اطلاعات فاش شده صحت داشته باشد، شارژر Infinix 260W با ویژگی هایی مانند شارژ چهارگانه 100 واتی، سیستم AHB و ویژگی های امنیتی همراه با سرعت بالا می تواند از حوادثی مانند انفجار باتری جلوگیری کند.

در حالی که سیستم شارژ 260 واتی جدید این شرکت کاملاً جذاب است، مهم ترین قسمت این گزارش مربوط به فناوری شارژ بی سیم 100 واتی این شرکت است. این فناوری با استفاده از سیم پیچ های سفارشی که مقاومت داخلی کمتر و شارژ کارآمدتری دارند، به سریع ترین سیستم شارژ بی سیم در جهان تبدیل می شود.

همانطور که منابع مختلف نشان داده اند، آداپتور شارژر 260 واتی Infinix هفته آینده راه اندازی خواهد شد. احتمال می رود در کنار ارائه این شارژر، گوشی با پشتیبانی از سیستم شارژ سریع 260 واتی نیز ارائه شود. البته این احتمال هم وجود دارد که برند چینی نسخه جدیدی از مدل Zero Ultra را معرفی کند و نگران معرفی یک گوشی کاملا جدید نباشد.

اگر گوشی جدید این شرکت هفته آینده رونمایی شود و از شارژ سریع فوق الذکر پشتیبانی کند، این برند چینی تاج و تخت را در دنیای شارژرها خواهد گرفت. ریلمی به تازگی گوشی های GT Neo 5 و GT3 را معرفی کرده است که از شارژ سریع 240 واتی پشتیبانی می کنند.

منبع/باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید