ساخت قسمت پنجم در گورستان بهشت ​​رحمت شهرکرد


ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914009

مدیرعامل سازمان مدیریت قبرستان شهرداری شهرکرد:

احمدی گفت: قطعه 5 گورستان بهشت ​​رحمت برای تسهیل در تدفین و کاهش ترافیک ایجاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ مجید احمدی مدیرعامل سازمان مدیریت قبرستان شهرداری شهرکرد گفت: قطعه 5 قبرستان دارای 700 قبر است که با 700 میلیون تومان در بهش رحمت ایجاد شد.
وی با بیان اینکه ایجاد این قطعه می تواند مردم را قادر به ایجاد شرایط آسان تری برای مراحل تدفین عنوان کرد و افزود: کاهش حجم تردد و رفت و آمد مردم به گورستان و ایجاد بستری برای رضایت شهروندان از مزایای ایجاد قطعه جدید است. .
مدیرعامل سازمان مدیریت قبرستان شهرداری شهرکرد با اشاره به اهمیت این سازمان در تامین رفاه شهروندان گفت: طرح تمرکززدایی مراسم تشییع با در نظر گرفتن چندین بخش از امور متوفی به صورت همزمان و تفکیک تشریفات و عدم دخالت افراد متوفی و ​​مردم می تواند رفاه شهروندان را تضمین کند.
احمدی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در آرامگاه بهشت ​​رحمت انجام شده است که می تواند زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت مقوله آرامگاه و محل دفن باید نیازهای لازم پیش بینی شود. اجتناب از مشکلات
وی بیان کرد: در میان همه اقدامات انجام شده نمی توان از نقش قسلان در این سازمان چشم پوشی کرد چرا که بخش مهمی از فعالیت های این سازمان بر دوش این فرشتگان سایه استوار است.

اجرای طرح تسطیح قبور در گورستان های شهرکرد
مدیرعامل سازمان قبرستان شهرداری شهرکرد گفت: اجرای طرح تسطیح قبور در گورستان بهشت ​​رحمت در حال اجراست.
مجید احمدی اظهار داشت: تسطیح قطعه 2 آرامگاه بهشت ​​رحمت با وام 600 میلیون تومانی هم اکنون به منظور تسهیل در تردد شهروندان در حال انجام است.
وی با بیان اینکه در مقبره های قدیمی شهر نظم و چیدمان قبور رعایت نمی شد افزود: اجرای کامل طرح تسطیح در آرامگاه بهشت ​​رحمت نیازمند مشارکت و همکاری مردم است.
مدیرعامل سازمان قبرستان شهرداری شهرکرد گفت: توجه به زیرساخت های موجود در گورستان تکریم مردم از جمله فعالیت های این سازمان تامین بخشی از نیازهای فیزیکی و فیزیکی آنهاست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید