ساخت 7500 واحد مسکونی در لرستان


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895764

زاویار در خصوص ساخت و ساز مسکن گفت: ساخت 7500 واحد مسکونی در دستور کار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، فرهاد زاویه صبح امروز در جلسه شورای مسکن که در استان لرستان برگزار شد، اظهار کرد: کار دستگاه ها خدمات رسانی است و نهاد کمیته امداد زاده انقلاب اسلامی است و معمار آن نایب السلطنه بوده است. امام زمان (عج) و مبتنی بر ایمان است. در این موسسه وجود دارد.

وی افزود: امروز کمیته امداد به درخت تنومندی تبدیل شده است که هر روز به شکلی نو در خدمت به مردم عمل می کند و اساس تلاش آنها عدالت است.کمیته امداد در زمینه مهارت آموزی، ساخت مسکن فعالیت های خوبی دارد. ، کارهای ساختمانی، اشتغال و سایر بخش ها.

استاندار لرستان تصریح کرد: در حوزه مسکن در ابتدای راه هستیم و باید در راستای هدفی که در نظر داریم تلاش کنیم. این پلتفرم اکنون فراهم است و اقداماتی در دستور کار این دولت قرار دارد که نتیجه خوبی خواهد داشت.

زاویه خاطرنشان کرد: در سفر رئیس مجلس استان قول ساخت پنج هزار واحد داده شد که هم کمیته امداد و هم جامعه ایثارگری را شامل می شود که اعلام کردیم و بستر را فراهم کردیم، در این راستا ما هیچ محدودیتی در اجرای آثار نداریم و سعی می کنیم این صنف سرپناهی داشته باشد.

وی گفت: ساخت 2500 واحد مسکونی به همراه 5000 واحد موضوعی است که در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید