ساده زیستی کسانی که چشم دشمن هستند. از شاگردی شهید همدانی تا پاسداران هدیری


ساعت: 09:07
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840733

غرور این شهید مدافع حرم و کفش های پاره شده دانش آموز شهید همدانی در بحبوحه جنگ تبلیغاتی و رسانه ای دشمن علیه سپاه پاسداران و روحانیت چه چیزی را به ما نشان می دهد؟ آیا امروز نباید فصل بیداری و نخوابیدن باشد؟!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان، شب گذشته صدای گلوله، فریاد و فریاد در کوچه ای در خیابان مجاهدین اسلام تهران بلند شد و «سرهنگ صیاد هدیری» به یاران شهیدش پیوست. به نظر می رسد که ستاره ها یکی یکی خواهند رفت. شاید سحر در راه است ….

شیشه های شکسته غرور و آثاری از خون شهید بر شیشه ها باقی مانده است. از طرفی خانمی به سر و صورتش می زند و حجابش را محکم می کند و با بغض و اشک مهار شده بر گونه های خیسش فریاد می زند. به چه گناهی شکارچی ما را شکنجه کرد؟

واقعا! تا زمانی که برخی از رزمندگان داستان خود را از دست بدهند، مانند کشته شدن شهید فهری زاده، برای توضیح چگونگی وقوع حادثه، کمی درباره علت این اتفاق صحبت کنیم. چرا دشمن قتل های کور و ناجوانمردانه انجام می دهد؟ دشمنان قسم خورده مستضعفان جهان نمی خواهند ملت ما بیدار شود و بیدار بماند.

غرور غرق در خون شهید هدیری که می بینم یاد کفش های پاره شهید همدانی در زمان مقتل می افتم که روزی به خاطر دروغ ها و شایعات بازیگری از همان به ظاهر وطن پرست. سلبریتی هایی که وطن دشمن هستند در کوچه ای در همدان به شهادت رسیدند.

پاسدار خار دشمن است، روحانیت خار دیگری است ما تعجب کردیم که چرا اینها شهید هستند؟ دشمن می ترسد و می لرزد چون می داند در راه افزایش بصیرت جامعه هستند.

یادتان هست فریب خوردگان داخلی و غربی چقدر ساده لوحانه داستان های دروغین شبکه های معاند را باور کردند و هنوز هم معتقدند مدافعان حرم برای پول کلان به سوریه می روند!

اگر همین شهید هدیری اینقدر پول پارو می زد با پراید می مرد یا ماشین گران قیمت و لوکس و خارجی زیر پایش؟

و اگر این طلبه شهید به عنوان بخشی از روحانیت بودجه های کلان کشور را به ادعای دروغ دشمنان به جیب می زد، آیا باید در روز شهادتش این کفش های پاره را می پوشید؟

کجا میریم که هنوز بیدار نشدیم و همو ندیدیم؟ سی ترفند و تاکتیک خوب جنگ روانی در جنگ روایاتی به کار گرفته شده است تا مردم این سرزمین را از سپاه پاسداران و روحانیت و با ترفندهای رسانه ای دور نگه دارند. ترفندهای شیطانی خود را برای تفریق به جای جمع آوری به جامعه تزریق کنند.

همین آش دلخراش برای منجی ما امام زمان (عج) و نایب قانونی ایشان امام خامنه ای که از اجرای سرود «سلام فرمانده» هم می ترسند، آماده شد.

یادم می آید؛ این روزها فصل بیداری است نه فصل خواب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید